Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nelabai tas gulbinas panasus i statybininka.i popierini statybininka nebent. Edai kirsi leninokaimui galva?
Ale kaai potui man, taigi aš iš savo urvo toliau Kauno nenuvažiuoju, bet kad ir čia fakais apkamšo, ot pyrdadastai.
kas ten per bendrovė,kuri tokius darbus atideda rudens /žiemos laikui? Kokiais pajėgumais darbavosi puikiu vasaros oru? Iš vis - tie keliolika kilometrų per vasarą tokioj Airijoj net uolose būtų iškirsti ir pilnai sutvarkyti.Tegul nuvažiuoja pasižiūrėt mūsų "kelininkai" ,kelius tiesiantys praktiškai dirbamos žemės laukuose ir sulygina savo ir anų kvalifikacijas ,net kelių tiesimo įkainius .Vnž. - tiesiog jau atsibodo nuo to neorganizuotumo valstybinės reikšmės keliuose .L.panašu,kad sistema tiesiog leidžia tarpininkams pasiimt pagrindines keliui skirtas lėšas, o tiesioginiams kelio tiesėjams lieka tiek ,kad ....Žodžiu,turi atsirast kažkokie normatyvai ,numatantys kokią dalį laimėto v.pirkimo keliui tiesti sumos turi teisę pasiimti nugalėtojas ,o kokia PRIVALO atitekti tiesioginiam darbų vykdymui :darbininkų d.užmokesčiui,darbo organizavimui.O taip pat - būtina griežtai ir TEISINGAI nustatyti darbų atlikimo periodą (š.atv. jau senai privalėjo būti švenčiamas kelio atidarymas ,o ne organizuojamos kvailiausios purvo maudynės tykštant nukentėjusiųjų mirties kelyje kraujo purslams). Tai čia tik pagrindiniai akcentukai,škia..
@tiek
Kol nėra atsakomybės, tol tokia betvarkė ir bus. Pinigus dar be to reikia pasidalinti, o tai irgi laiko užima....
@tiek
Asiliuk, darbu atlikimo periodas ir yra numatytas statybos sutartyse. Uz velavima numatyti delspinigiai, todel statybu bendroves specialiai tikrai niekada nevilkina darbu. Nesuprantat, tai patylekit, nesamoniu nerasineje!
@tiek
Gal prieš rašant komentarus, reiktų info pasitikrinti. Kelių tiesimo įmonės nekaltos, kad darbams sutartis pasirašoma rudenį ir vasarą niekas neleidžia dirbti.
Kokiu idotu reikia buti, kad stebetis jog i marmalyne negali ivaziuoti net sunkioji technika ;)))))))
REKLAMA
REKLAMA
Paaiškėjo, kodėl „Via Baltica“ išliks „mirties keliu“: vienas dalykas privertė nuleisti rankas