• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 

Padėtis, kai nemokia pripažinta kelionių agentūra „Go Planet Travel“ nepasirūpino daugiau nei 1 tūkst. klientų, buvo suvaldyta, teigia Turizmo departamento vadovė direktorė. Raimondos Balnienės teigimu, dalį keliautojų bendrovė į užsienį išvežė jau žinodama, kad jiems paslaugų niekas nesuteiks.

 

R.Balnienė ir ūkio ministras Evaldas Gustas pirmadienį ryte apie padėtį informavo premjerą Algirdą Butkevičių.

„Informavome premjerą apie situaciją, situacija suvaldyta. Paaiškėjo sekmadienį vakare, kad nepatenkinti įsipareigojimai turistams yra pagal 902 sutartis. Dabar mes kreipsimės į audito kompaniją, kad suvestume skaičius, kokie įsipareigojimai yra nepatenkinti. Svarbiausia, kad žmonių problema yra išspręsta“, - LRT radijui pirmadienį sakė R.Balnienė.

Ji sukritikavo nemokią bendrovę, kuri sąmoningai apgavo keliautojus ir netgi laikė juos įkaitais.

„Negaliu ramiai kalbėti, kad „Go Planet Travel“ kelionių organizatorius aiškina, kad jie rūpinasi žmonėmis, kad jiems svarbiausi žmonės. Bet ką jie padarė - jie išvežė penktadienį ryte 143 žmones ir keturis kūdikius į nežinią (į Antaliją - BNS), puikiai žinodami, kad paslaugų nesuteiks, kad jų oro uoste niekas nepasitiks ir viešbučiuose neįgyvendins. Taip kad šie žmonės ir jų darbas irgi bus išlaidos, juos reikės priskaičiuoti prie tų 900“, - sakė Turizmo departamento vadovė.

REKLAMA
REKLAMA

R.Balnienės vertinimu, praėjusį penktadienį keliautojai grįžo iš Kretos, tačiau tai įvyko tik Turizmo departamento dėka.

„Žmonės vos grįžo iš Kretos. Tik mūsų departamento dėka pavyko su jais susisiekti ir juos parskraidinti. Įmonė įsipareigojimų neįvykdė ir neparvežė į Lietuvą, iš pradžių įkaitais laikė“, - sakė Turizmo departamento vadovė.

REKLAMA

Jos vertinimu, tikslus nukentėjusių klientų skaičius paaiškės vėliau.

„Dabar svarbiausia surinkti visus nukentėjusius žmones, visus dokumentus. Surinksime, suskaičiuosime viską“, - sakė R.Balnienė.

Turizmo departamento atstovė Edita Gaigalienė BNS sakė, jog nuo „Go Planet Travel“ veiklos nukentėjusių žmonių skaičius yra preliminarus.

„Kol kas tai tik apytikslis skaičius. Preliminariai vertiname pagal sutartis, kad įmonė neaptarnavo apie 1 tūkst. piliečių, tačiau viena sutartis gali „dengti“ ne vieną žmogų. Piniginės nuostolių išraiškos kol kas nežinome, viską suskaičiuos ir įvertins audito įmonė“, - BNS sakė E.Gaigalienė.

REKLAMA
REKLAMA

R.Balnienės teigimu, Lietuvoje veikia apie 170 kelionių organizatorių, per metus apie du jų bankrutuoja, todėl šiuo atžvilgiu sektorius nelaikomas išskirtiniu.

Naktį iš penktadienio į šeštadienį į Lietuvą grįžo 140 turistų iš Graikijos salos Kretos. Tuo metu į Antaliją praėjusį penktadienį nuskridusių beveik 150 keleivių, kurie negalėjo patekti į viešbučius, aptarnavimą iki liepos 11 dienos perėmė Turkijos kompanija „Akatyour“.

Turizmo departamentas penktadienį sustabdė nemokios įmonės licenciją.

„Go Planet Travel“ turistus skraidino užsakomųjų skrydžių bendrovė „Grand Cru Airlines“, kuri dėl susikaupusios 4 mln. litų skolos liepos 3 dieną nutraukė sutartį su „Go Planet Travel“.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų