Kelio prie estakados sankasos stiprinimo darbus bendrovė „Tilsta“ atliko greičiau nei planuota – pasak įmonės direktoriaus pavaduotojo Eduardo Grinavecko, darbai oficialiai baigti spalio 16 dieną.
„Šiai dienai jau viskas yra baigta ir priduota užsakovui (Kelių direkcijai – BNS). Baigėme dviem mėnesiais anksčiau nei buvome įsipareigoję Kelių direkcijai. Pagal sutartį darbus turėjome baigti gruodžio viduryje“, – BNS sakė E. Grinaveckas.
Pasak jo, darbai „Tilstai“ kainavo daugiau nei buvo numatyta sutartyje su Kelių direkcija.
„Mes rizikas vertinome, aišku, mums brangiau kainavo nei tikėjomės iš pradžių, bet kadangi kaina buvo fiksuota, mes negalėjome nei papildomų pinigų prašyti, nieko“, – teigė E. Grinaveckas.
Rusnės seniūnė Dalia Drobnienė sako, kad kelio sankasos stiprinimo darbai dar nėra pabaiga – dabar reikės sutvarkyti estakados prieigas.
„Dar yra ne finišas (...) Asfaltuojamas ruožas nuo Griniaus tilto iki estakados, 3,5 kilometro ilgio ruožas“, – BNS sakė D. Drobnienė.
Pasak jos, Rusnės estakadą stačiusi bendrovė „Kauno tiltai“ atliks darbus 2,3 kilometro ilgio ruože, įmonė „Elkesta“ – 1,1 kilometro ruože. „Kauno tiltai“ BNS patvirtino šią savaitę pradėję darbus.
„Planuojame, kad eismas bus paleistas šiais metais. Technologinė darbų pertrauka dėl oro sąlygų yra numatyta nuo gruodžio 15 iki kovo 15 dienos“, – BNS komentavo „Kauno tiltų“ technikos direktorius Vitalijus Popovas.
Seniūnė paaiškino, kad estakada nuo jos atidarymo nėra naudojama, kad netrukdytų kelius tvarkantiems statybininkams.
„Estakada mes nesinaudojame vien dėl to, kad netrukdytume statybininkams, kad kuo greičiau šitie darbai būtų padaryti. Ateina žiemos laikas, ateina pavasarinis potvynis, todėl mes naudojamės aplinkkeliu“, – sakė seniūnė.
V. Popovas teigia, kad visus darbus Rusnės estakados prieigose ketinama baigti kitų metų birželį.
Anksčiau skelbta, kad bendra projekto vertė sieks apie 10 mln. eurų, tačiau dėl papildomų kelio sankasos stiprinimo ir prieigų tvarkymo darbų ji išaugo iki maždaug 17 mln. eurų. Darbai finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.
Kelias Šilutė–Rusnė vienintelis veda į Rusnės salą ir per kasmetinius potvynius yra užliejamas. Dėl to sutrikdavo vietos susisiekimas.