• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Preliminarūs iš lėktuvo paimto diktofono duomenys rodo, kad likus kelioms sekundėms iki susidūrimo – didžiausios per beveik 25 metus JAV aviacijos katastrofos – lėktuvo nosis pakilo į viršų.

Preliminarūs iš lėktuvo paimto diktofono duomenys rodo, kad likus kelioms sekundėms iki susidūrimo – didžiausios per beveik 25 metus JAV aviacijos katastrofos – lėktuvo nosis pakilo į viršų.

REKLAMA

„American Airlines“ lėktuvo pilotai iki paskutinės akimirkos stengėsi išgelbėti savo keleivius, tačiau, deja, jau buvo per vėlu. Trečiadienio, sausio 29 d., vakarą netoli Ronaldo Reigano oro uosto Vašingtonelėktuvas susidūrė su JAV kariuomenės sraigtasparniu „Black Hawk“.

„American Airlines“ skrydis AA5342 iš Vičitos (Kanzaso valstija) gabeno 64 keleivius.

Taip pat buvo užfiksuoti įtaigūs paskutiniai pilotų žodžiai, tačiau apie tai bus pateikta išsamesnė informacija vėliau. Tyrėjai, nagrinėdami avarijos aplinkybes, aptiko prieštaringų duomenų apie lėktuvo ir sraigtasparnio aukščius susidūrimo metu.

Lėktuvo skrydžio duomenų registratoriaus rodmenys rodo, kad jo aukštis buvo 325 pėdos (99 metrai), tuo tarpu valdymo bokšto duomenimis, sraigtasparnis „Black Hawk“ skrido 200 pėdų (61 metrų) aukštyje. Šis neatitikimas kol kas nėra paaiškintas.

REKLAMA
REKLAMA

Preliminarūs duomenys rodo, kad likus kelioms sekundėms iki smūgio pilotai bandė pakelti lėktuvo nosį į viršų. 67 žmonių gyvybes nusinešusi avarija įvyko, kai lėktuvas artėjo prie oro uosto kilimo ir tūpimo tako.

REKLAMA

Tyrėjai siekia išsiaiškinti aukščio neatitikimus, analizuodami sraigtasparnio juodosios dėžės duomenis. Tačiau dėl vandens padarytos žalos jų išgavimas užtrunka ilgiau. Jie taip pat planuoja peržiūrėti valdymo bokšto duomenis, kurie gali būti mažiau tikslūs, praneša „Express US“.

„Tai ir yra mūsų darbas – išsiaiškinti visas aplinkybes“, – sakė Nacionalinio transporto saugumo valdybos (NTSB) narys Toddas Inmanas. Jis pripažino, kad tyrėjų komanda nesutaria, ar viešinti turimą informaciją dabar, ar laukti papildomų duomenų.

REKLAMA
REKLAMA

„American Airlines“ pilotai paskutinę akimirką didvyriškai bandė išgelbėti keleivius, bet buvo per vėlu

Susidūrimas įvyko kitapus Potomako upės, kai „Bombardier“ lėktuvas ruošėsi nusileisti. „Tai sudėtingas tyrimas. Jame daug kintamųjų. Mūsų komanda intensyviai dirba, kad surinktų visus reikiamus duomenis“, – teigė NTSB tyrėjas Brice'as Banningas.

Vašingtono nepaprastųjų situacijų pareigūnų duomenimis, iki šiol iš upės ištraukti 42 aukų kūnai, iš kurių 38 jau atpažinti. Gelbėjimo operacija sudėtinga dėl smarkiai apgadintų nuolaužų, ypač nardymo komandoms, bandančioms pasiekti lėktuvo fiuzeliažo dalis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vašingtono ugniagesių ir greitosios pagalbos tarnybos viršininkas Johnas Donnelly paaiškino, kad tam, jog būtų galima ištraukti likusias aukas, teks pašalinti tam tikras lėktuvo sekcijas.

Vašingtono ugniagesių gelbėtojų 36-osios vietos organizacijos prezidentas Davidas Hoaglandas pridūrė: „Šį savaitgalį gelbėjimo darbai kiek sulėtėjo, nes laukiama sunkesnės technikos, kuri turėtų atvykti per artimiausias 24–36 valandas. Komanda ruošiasi sudėtingai operacijai, kurios metu pirmadienį iš vandens bus ištrauktos lėktuvo dalys.“

REKLAMA

Pasak transporto sekretoriaus Šono Dafio (Sean Duffy), lėktuvo nuolaužos subyrėjo į kelias dalis. Fiuzeliažas rastas upėje apvirtęs, suskaldytas į tris sekcijas, kai kuriose vietose vandens gylis siekia apie aštuonias pėdas (2,4 metro).

Narai naudojo specialius povandeninius hidraulinius gelbėjimo įrankius, skirtus metalo pjovimui, siekdami kuo greičiau ištraukti aukas, pridūrė Hoaglandas.

Pagal straipsnio pavadinimą atrodo kad tie pilotai santykiavo. Baikit vieną kartą su tais durnais straipsnių pavadinimais.
"Mūsų kaušai",net pavadint nesugeba straipsnio normaliai.
Antraste lyg smauke pimpalus
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų