Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Žodžio kišenėje neieškantys greičiausiai pasakytų, jog tai ne tik keisčiausias, bet ir baisiausias ar šlykščiausias amerikietiškas automobilis.Vis dėlto, po šiuo neįprastai atrodančiu kėbulu slypėjo pakankamai paprasta mašina, kurią sukūrė Brucesas Mohas.
Brucesas eksperimentuoti pradėjo dar penktame dešimtmetyje savo garaže. Iš pradžių šis vyras bandė sukurti skraidantį automobilį, keletą amfibijų, tačiau 1967 metais jis nusprendė imtis rimtesnio projekto - paprasto lengvojo automobilio.
Brucesas norėdamas išvengti didžiulių išlaidų, iš metalo laužo nusipirko International Harvester pikapą ir daugybę Rolls Royce kėbulo detalių. Vyras prabangaus aristokrato kėbulo detales truputėlį perdarė ir pritaikė savo kūriniui.
Įdomu yra tai, kad Ostentatienne Opera buvo net gi ilgesnis už tuometinį Cadillac limuziną. Jis buvo net 25 centimetrais ilgesnis! Pasak automobilio kūrėjo, jis įkvėpimo sėmėsi iš Bugatti Royale, kuris pasižymėjo ekstravagancija.
Visas šis stebuklas svėrė 2.6 tonos.
Mohas kurdamas šį automobilį sukūrė net 31 vieną patentą. Pavyzdžiui, iš specialios medžiagos pagamintas stiklas, skaidrūs žibintai ar savaime specialia medžiaga prisipildančios padangos. Tačiau įdomiausia dalis buvo durys. Į automobilį buvo galima įlipti ne pro šoną, bet per vienas galines duris, kurios pasikeldavo į viršų kaip kokia nors bagažinė.
Brucesas tikėjosi per metus pagaminti maždaug tris ar keturis automobilius, tačiau jam pavyko pagaminti tik vieną.
Žodžio kišenėje neieškantys greičiausiai pasakytų, jog tai ne tik keisčiausias, bet ir baisiausias ar šlykščiausias amerikietiškas automobilis.Vis dėlto, po šiuo neįprastai atrodančiu kėbulu slypėjo pakankamai paprasta mašina, kurią sukūrė Brucesas Mohas.
Brucesas eksperimentuoti pradėjo dar penktame dešimtmetyje savo garaže. Iš pradžių šis vyras bandė sukurti skraidantį automobilį, keletą amfibijų, tačiau 1967 metais jis nusprendė imtis rimtesnio projekto - paprasto lengvojo automobilio.
Brucesas norėdamas išvengti didžiulių išlaidų, iš metalo laužo nusipirko International Harvester pikapą ir daugybę Rolls Royce kėbulo detalių. Vyras prabangaus aristokrato kėbulo detales truputėlį perdarė ir pritaikė savo kūriniui.
Įdomu yra tai, kad Ostentatienne Opera buvo net gi ilgesnis už tuometinį Cadillac limuziną. Jis buvo net 25 centimetrais ilgesnis! Pasak automobilio kūrėjo, jis įkvėpimo sėmėsi iš Bugatti Royale, kuris pasižymėjo ekstravagancija.
Visas šis stebuklas svėrė 2.6 tonos.
Mohas kurdamas šį automobilį sukūrė net 31 vieną patentą. Pavyzdžiui, iš specialios medžiagos pagamintas stiklas, skaidrūs žibintai ar savaime specialia medžiaga prisipildančios padangos. Tačiau įdomiausia dalis buvo durys. Į automobilį buvo galima įlipti ne pro šoną, bet per vienas galines duris, kurios pasikeldavo į viršų kaip kokia nors bagažinė.
Brucesas tikėjosi per metus pagaminti maždaug tris ar keturis automobilius, tačiau jam pavyko pagaminti tik vieną.