„Dėl karantino užsidarius šalims, praėjusių metų pradžia buvo sudėtinga visoms aviacijos bendrovėms. Kita vertus, jau nuo balandžio mėnesio matėme akivaizdų skrydžių skaičiaus augimą. Ypatingai išsiskyrė birželio mėnuo, kai tranzitinių skrydžių skaičius, palyginti su 2020 metų tuo pačiu mėnesiu, išaugo 150 proc., o bendra skrydžių apimtis padidėjo 130 procentų“, – pranešime teigė „Oro navigacijos“ vadovas Saulius Batavičius.
Pernai apie 19 proc. išaugo skrydžių skaičius iš Vilniaus, apie 11 proc. – iš Kauno. Tuo metu Palangoje jis sumažėjo 19 proc., o Šiauliuose – kiek daugiau nei 4 proc.
Pagrindinės valstybės, į kurias iš Lietuvos ir atgal skrido orlaiviai – Jungtinė Karalystė, Vokietija, Latvija, Danija ir Lenkija. Tranzitu dažniausiai buvo skrendama į Rusiją, Vokietiją, Latviją, Lenkiją ir Suomiją.
Lietuvos oro erdvėje daugiausiai skraidino Latvijos oro bendrovė „AirBaltic“, Airijos „Ryanair“, Rusijos „Aeroflot“, Suomijos „Finnair“ ir Vokietijos „Lufthansa“. Net 70 proc. augimą demonstravo „Ryanair“ ir „Finnair“ – jų skrydžių skaičius augo 27 proc.
S. Batavičiaus teigimu, išskirtinis aviacijos bendrovėms buvo 2021-ųjų gruodis, kai bendras aptarnautų skrydžių skaičius, palyginti su tuo pačiu metu 2020-aisiais, augo beveik du kartus iki 17,7 tūkstančio.