Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Lietuvoj problema nr.1 tualetai (daugiausia viesieji)+ vaziavimas automobiliu vieniems, be keleiviu. na... ir toliau.... tu problemu begale
Egidijus važinėjau auto, ir net ko gero neisivaizduoja, kad tie Lietuvoje kursuojantys Rygos inžinierių sukurti technikos "šedevrai" per keturis dešimtmečius ( tiek važinėju į darbą Vilniuje, keliskart per savaitę) nesikeičia, bet degraduoja. Kelionės sąlygų Lietuvos gelžkeliu traukiniu kokybė dabar tokia, kad direkcija bus sudariusi sutartį su šėtonu kankinti ir gadinti sveikatą tiems, kas dar patenka į jų traukinių vagonus. Visko čia neišvardysi, paminėsiu tik vagonuose garsiakalbių šėtonišką griaudėjimą pranešimais, tipo: "atsargiai, durys užsidaro!!!" su pionierių vadovės/esesininkės entiziazmu griaudėja tau virš galvos taip, kad girdėtųsi lauke stovintiems... sveikatos normas viršija bene 10-12 kartų!!!! Kaip tai gadina sveikatą ir trumpina gyvenimą...Kam tų "pranešimų" reikia? Įrengtos švieslentės, keleiviai mato, kokia stotelė artėja. Pusantros valandos kelionė traukiniu į Vilnių išvargina širdį daugiau negu visa darbo diena. Įsivaizduokite tuos, kurie važiuoja kasdien po tris valandas tarukiniu ir norėtų snustelėti...Keliaujame kasdien pasikalbame tapusavyje, maldaujame konduktoriaus bent kiek pritildyti tą šėtinišką griaudėjimą. Atsakymas? "Nieko negaliu padaryti". Na jei neįmanoma pritildyti tik širdžiai gadinti įtaisytų garsiakalbių, tai švara, kava, ramybė, internetas ( kaip Lenkijoje traukiniuose į Krokuvą, Vroclavą, Poznanę) Lietuvos traukiniuose yra prabanga, neįmanoma iš principo gadinti keleivių sveikatą. Geležinkelių direktoriai važinėja automobiliais, traukinius mato tik popieriuje, kelionės sąlygų traukiniais kokybės net neįsivaizduoja. Keleivių, jei kam įdomu, rytiniu 6 val. greituoju traukiniu iš Kauno į Vilnių būna apie 30 žmonių, vid. po 7 žmones vagone. Vėlesniu 8 val. traukiniu vyksta daugiau, gal kokia 50-60 keleivių. Kodėl taip mažai keleivių? Ar ne todėl, kad žmonės jau suprato, kad kelionė traukiniu tik sveikatai gadinti, tad perka automobilius ir jais į Vilnių keliauja.
Skaičiau su malonumu ir susidomėjęs. Atpažįstu ankstesnį Aleksandravičių. Ir pamazgų laistytojus atpažįstu.
Vėl tas asilėlis pintą mintį audžia?
isties kazkoks padezdejimas i tris puses
Kam spausdinti tokius straipsnius? Kelione į niekur...
Deja, Bernardinai patys pirmieji pateikė žinią apie p. Čilinsko atliktą didžiulį mokslinį tiriamąjį užsakomąjį darbą dėl ministerijų skaičiaus pagrįstumo.
REKLAMA
REKLAMA
Oranžinė atmintis, ūkio nuosmukis ir taupi politika