„Boxer“ tipo variklių alkūninis velenas pagamintas taip, kad du priešingai išsidėstę cilindrai sukurtų tą patį judėjimą. Kiekvienas iš jų turi savo švaistiklio kaklelis. Kas yra švaistiklio kaklelis? Tai vieta, kur švaistiklis pridedamas prie alkūninio veleno. Norėdami pamatyti pavyzdį, paspauskite ant žemiau esančios nuotraukos. (Įprastai jinai turėtų judėti, tačiau jeigu nejuda, tada tiesiog paspauskite ant jos).
Skirtumai
„Boxer“ tipo iš tikrųjų yra opoziciniai, tačiau ne visi opoziciniai motorai yra „Boxer“ tipo. Skirtumai slypi alkūniniame velene. Įprastas opozicinis variklis iš tikrųjų primena „išlygintą“ V formos agregatą, tačiau su 180 laipsnių išdėstytais stūmokliais. Nors stūmokliai juda priešinga kryptimi, tačiau atstumas tarp jų išlieka identiškas. Kaip veikia įprastas opozicinis benzininis variklis, galite pamatyti žemiau pateiktame pavyzdyje.
Štai jums ir atsakymas į klausimą - Ar „Boxer“ tipo variklis yra identiškas įprastam opoziciniam motorui. Jie yra labai panašūs, tačiau ne identiški. Nors opoziciniai varikliai gali pasigirti žemu gravitacijos centru, minimaliomis variklio vibracijomis ir didžiuliu efektyvumu, tačiau sukurti tokį variklį yra labai brangu, todėl nenuostabu, kad opozicinių variklių gamyba šiomis dienomis užsiima tik tokie gamintojai kaip Subaru ir Porsche.
Vis dėlto, anksčiau tokio tipo variklius mylėdavo įvairiausių markių inžinieriai : Alfa Romeo, Ferrari, Lancia ir net Volkswagen, tačiau juk kiekviena automobilius gaminanti kompanija siekia ne tik patenkinti savo markės gerbėjus, bet ir užsidirbti.
Prie to pačio, pridėsime automaniškos muzikos. Galėsite išgirsti kaip skamba dvylikos cilindrų opozicinis motoras.