Anuomet „Diplomat“ kupė nebuvo pigus automobilis. 1965 metais „Opel Diplomat“ kupė kainavo 25 tūkst. tuometinių Vokietijos markių. Už šią sumą tada buvo galima įsigyti septynis visiškai naujus „Volkswagen Beetle“.
Prestižinį „Diplomat“ kupė „Opel“ kompanijos vadovas įsigijo prieš 6 mėnesius. Prieš tai šis vokiškas kupė priklausė ilgamečiui „Opel“ markės gerbėjui, kuris prieš dvejus metus atliko pilnavertę „Diplomat“ restauraciją.
„Opel Diplomat“ kadaise buvo šio automobilių gamintojo flagmanas, kuris labiau priminė ne europietišką, bet amerikietišką automobilį. Platūs pečiai, grubios, vyriškos formos daugeliui turėtų priminti ne „Opel“, bet „Chevrolet“ markės „Muscle“ tipo automobilį.
Tačiau „Opel“ kompanijos vadovo, Karlo-Thomo Neumann'o garaže stovintis automobilis yra ypatingas. Tai vienas iš 347 pagamintų „Opel Diplomat“ kupė automobilių, kurie buvo komplektuojami su 5.4 litro, 8 cilindrų benzininiu varikliu. Šios jėgainės pajėgumas siekė 230 arklio galių.
Nors „Opel“ šį modelį gamino nuo 1964 iki 1967 metų, tačiau norinčių įsigyti šį automobilį buvo nedaug. Kiekvienas „Diplomat“ kupė su V8 varikliu buvo paganimamas tik pagal užsakymą, todėl nereikėtų stebėtis, jog per 3 metus „Opel“ pagamino vos 347 vienetus.
„Opel Diplomat“ kadaise buvo šio automobilių gamintojo flagmanas, kuris labiau priminė ne europietišką, bet amerikietišką automobilį. Platūs pečiai, grubios, vyriškos formos daugeliui turėtų priminti ne „Opel“, bet „Chevrolet“ markės „Muscle“ tipo automobilį.
Tačiau „Opel“ kompanijos vadovo, Karlo-Thomo Neumann'o garaže stovintis automobilis yra ypatingas. Tai vienas iš 347 pagamintų „Opel Diplomat“ kupė automobilių, kurie buvo komplektuojami su 5.4 litro, 8 cilindrų benzininiu varikliu. Šios jėgainės pajėgumas siekė 230 arklio galių.
Nors „Opel“ šį modelį gamino nuo 1964 iki 1967 metų, tačiau norinčių įsigyti šį automobilį buvo nedaug. Kiekvienas „Diplomat“ kupė su V8 varikliu buvo paganimamas tik pagal užsakymą, todėl nereikėtų stebėtis, jog per 3 metus „Opel“ pagamino vos 347 vienetus.