Riuselsheimo inžinerijos centras turi daugiau nei dešimt metų patirties kuriant efektyvius benzininius variklius. Čia dirbantys inžinieriai naują variklį projektuos remdamiesi dabartiniu „Groupe PSA“ keturių cilindrų „PureTech“ motoru. Nauji keturių cilindrų motorai 2022 metais taps antrąja „Group PSA” benzininių variklių šeima, prisijungsianti prie dabartinių trijų cilindrų „PureTech” turbo agregatų, kuriems ketvirtą kartą iš eilės buvo suteiktas „Metų variklio” titulas.
Inžinierių komanda Riuselsheime yra atsakinga ne tik už naujos kartos variklių gamybą, bet ir už lengvųjų komercinių automobilių (LCV) plėtrą visoje grupėje. Tai apima LCV platformų ir modulių projektavimą – nuo vystymo iki serijinės gamybos. Be to, „Groupe PSA” Riuselsheime įsteigė 15 pasaulinių kompetencijos centrų, kuriuose numatytos strateginės plėtros sritys – nuo vandenilio kuro elementų iki automobilių sėdynių vystymo.
Riuselsheimo inžinerijos centras imasi pasaulinio lygio atsakomybių ir pradeda gaminti naujos kartos efektyvius benzininius variklius „Groupe PSA” koncerno modeliams („
Peugeot”, „Citroën”, „DS Automobiles”, „
Opel” ir „Vauxhall”). Naujas keturių cilindrų variklis bus pritaikytas montuoti hibridinėse versijoje su elektriniais varikliais, o rinkoje pasirodys 2022 metais.
Naujas variklis bus skirtas visiems „Groupe PSA” modeliams Europos, Šiaurės Amerikos ir Kinijos rinkose bei atitiks numatomus ateities emisijos standartus. Motoras bus projektuojamas taikant pačias naujausias technologijas, tokias kaip degalų tiesioginio įpurškimo sistema, turbokompresorius, kintama vožtuvų reguliavimo sistema, ir kurios leis užtikrinti variklio efektyvumą, mažas degalų sąnaudas bei taršą.
„Riuselsheimo inžinerijos centras ir anksčiau yra turėjęs pasaulinio lygio atsakomybių, dar esant GM padaliniu. Mūsų kompetencija šioje srityje tikrai pasitarnaus projektuojant naujos kartos benzininį variklį. Ekonomiškas variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema derantis hibridinėse versijose, leis „Groupe PSA” įgyvendinti taršos mažinimo tikslus”, –sako Christian Müller, „Opel” inžinerijos generalinis direktorius.
Riuselsheimo inžinerijos centras imasi pasaulinio lygio atsakomybių ir pradeda gaminti naujos kartos efektyvius benzininius variklius „Groupe PSA” koncerno modeliams („
Peugeot”, „Citroën”, „DS Automobiles”, „
Opel” ir „Vauxhall”). Naujas keturių cilindrų variklis bus pritaikytas montuoti hibridinėse versijoje su elektriniais varikliais, o rinkoje pasirodys 2022 metais.
Naujas variklis bus skirtas visiems „Groupe PSA” modeliams Europos, Šiaurės Amerikos ir Kinijos rinkose bei atitiks numatomus ateities emisijos standartus. Motoras bus projektuojamas taikant pačias naujausias technologijas, tokias kaip degalų tiesioginio įpurškimo sistema, turbokompresorius, kintama vožtuvų reguliavimo sistema, ir kurios leis užtikrinti variklio efektyvumą, mažas degalų sąnaudas bei taršą.
„Riuselsheimo inžinerijos centras ir anksčiau yra turėjęs pasaulinio lygio atsakomybių, dar esant GM padaliniu. Mūsų kompetencija šioje srityje tikrai pasitarnaus projektuojant naujos kartos benzininį variklį. Ekonomiškas variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema derantis hibridinėse versijose, leis „Groupe PSA” įgyvendinti taršos mažinimo tikslus”, –sako Christian Müller, „Opel” inžinerijos generalinis direktorius.