Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pilnai integruotu „Opel FlexFix” dviračių laikikliu, patogu gabenti savo dviratį atostogų metu. Šeimos ar aktyvūs keliautojai, su paprasta ir saugia „FlexFix” įranga, gali vežtis net 4 dviračius. Ši „Opel“ patentuota įranga montuojama „Astra“, „Corsa“ „Antara“, „Meriva“ modeliuose bei „Zafira Tourer“ – „poilsis ant ratų“ automobilyje. Dabar tokia įranga galima su mažo dydžio visureigiu „Mokka“ bei miesto gyvenimo būdo automobiliu ADAM.
„Opel“ yra vienintelis automobilių gamintojas siūlantis patogią naudoti, galiniame automobilio bamperyje integruotą įrangą. Dviračių laikiklis lengvai išsitraukia lyg stalčius, o nenaudojant nepastebimai pasislepia galiniame bamperyje. Įrenginiu galima naudotis kai tik jo prireikia, pavyzdžiui, netikėtai pakliuvus į lietų ir nutraukus žygį dviračiais, juos galima gabentis ant laikiklio. Kitas antros kartos „FlexFix“ laikiklio privalumas – į automobilio bagažo skyrių paprasta patekti, net jei keturi dviračiai yra pritvirtinti.
Antros kartos „FlexFix” įranga – visos šeimos atostogos ant dviračių
Antros kartos „Opel FlexFix” laikikliu, esančiu kompaktiško dydžio universale „Astra Sports Tourer” ir vienatūryje „Zafira Tourer”, galima vežti 4 dviračius, o mažo dydžio visureigyje „Mokka” įmontuota įranga gabena 3 dviračius.
Patobulinus „Opel FlexFix“ laikiklį, dabar galima vežti didesnio svorio dviračius – iki 30 kg vienas (anksčiau 20 kg), todėl laikiklis tinkamas ir daugumai elektrinių dviračių transportuoti. Prašmatnus miesto automobilis ADAM gali vežti 30 kg sveriantį dviratį, o ant specialaus adapterio galima tvirtinti ir antrą.
Antros kartos „FlexFix” dviračių laikiklis esantis daugumoje „Opel” modelių, turi specialų adapterį, kuriuo galima vežti dar du papildomus dviračius sveriančius iki 20 kg. Su visa šia įranga galima gabenti iki 80 kg (Mokka: 60 kg) svorį. Specialūs guminiai dėklai užtikrina saugų ir patikimą dviračių tvirtinimą.
Lankstus, lengvai naudojamas ir saugus nugaroms – išskirtinė „Opel” technologija
„Opel” yra vienintelis automobilių gamintojas siūlantis pilnai integruotą dviračių laikiklį, todėl jis visada po ranka kai prireikia. Šiuo įrenginiu labai lengva naudotis, nes nereikia jokių papildomų priemonių ar įrankių dviračiams tvirtinti. Praktiškas laikiklis nepastebimai pasislepia galiniame bamperyje nenaudojant, lyg stalčius. Tai tikras „Opel“ siūlomo lankstumo pavyzdys. Kitas didelis „Opel FlexFix“ sistemos pliusas – tai ergonomika. Lyginti su kitomis dviračių gabenimo sistemomis, pavyzdžiui ant stogo, dviratį pritvirtinti sunku, nes jį reikia kelti aukštai virš galvos. Tačiau, „FlexFix“ sistema įrengta žemai, todėl dviračių kilnoti nereikia ir juos galima lengvai pritvirtinti nekenkiant savo nugarai.
Vokietijos stuburo ligų gydytojų asociacijos (AGR – „Action for Healthy Backs”) nariai apdovanojo „Opel Meriva” modelį, kuriame įmontuotas „FlexFix“ dviračių laikiklis, už ergonomikos koncepciją ir tai yra pirmasis pasaulyje serijinės gamybos automobilis pelnęs šį apdovanojimą.
Tyrimai parodė, jog gabenant dviračius pritvirtintus automobilio gale, o ne ant stogo, degalų sąnaudos mažesnės net 20 proc. Todėl su „FlexFix“ sutaupoma degalų bei mažiau teršiama aplinka. Be to, naudojant šią įrangą nėra taikomas 120 km/h greičio apribojimas. Stabilus laikiklis yra patikimas net ir staigiai stabdant ar manevruojant. Jei automobilyje yra įrengta statymo pagalbinė sistema „Park Pilot“, važiuojant atbuline eiga garsinis signalas primena vairuotojui, jos dviračių laikiklis yra pakrautas.
Dviračių gabenimo „FlexFix” sistemos kaina svyruoja nuo 1826 iki 2727 litų (529 – 790 eurų, mažmeninė kaina Baltijos šalyse su mokesčiais). Ši pilnai į galinį bamperį integruota sistema kainuoja mažiau nei kita automobilio gale gabenamų dviračių įranga, be to nereikia papildomai įrengti kablio jai tvirtinti.
Pilnai integruotu „Opel FlexFix” dviračių laikikliu, patogu gabenti savo dviratį atostogų metu. Šeimos ar aktyvūs keliautojai, su paprasta ir saugia „FlexFix” įranga, gali vežtis net 4 dviračius. Ši „Opel“ patentuota įranga montuojama „Astra“, „Corsa“ „Antara“, „Meriva“ modeliuose bei „Zafira Tourer“ – „poilsis ant ratų“ automobilyje. Dabar tokia įranga galima su mažo dydžio visureigiu „Mokka“ bei miesto gyvenimo būdo automobiliu ADAM.
„Opel“ yra vienintelis automobilių gamintojas siūlantis patogią naudoti, galiniame automobilio bamperyje integruotą įrangą. Dviračių laikiklis lengvai išsitraukia lyg stalčius, o nenaudojant nepastebimai pasislepia galiniame bamperyje. Įrenginiu galima naudotis kai tik jo prireikia, pavyzdžiui, netikėtai pakliuvus į lietų ir nutraukus žygį dviračiais, juos galima gabentis ant laikiklio. Kitas antros kartos „FlexFix“ laikiklio privalumas – į automobilio bagažo skyrių paprasta patekti, net jei keturi dviračiai yra pritvirtinti.
Antros kartos „FlexFix” įranga – visos šeimos atostogos ant dviračių
Antros kartos „Opel FlexFix” laikikliu, esančiu kompaktiško dydžio universale „Astra Sports Tourer” ir vienatūryje „Zafira Tourer”, galima vežti 4 dviračius, o mažo dydžio visureigyje „Mokka” įmontuota įranga gabena 3 dviračius.
Patobulinus „Opel FlexFix“ laikiklį, dabar galima vežti didesnio svorio dviračius – iki 30 kg vienas (anksčiau 20 kg), todėl laikiklis tinkamas ir daugumai elektrinių dviračių transportuoti. Prašmatnus miesto automobilis ADAM gali vežti 30 kg sveriantį dviratį, o ant specialaus adapterio galima tvirtinti ir antrą.
Antros kartos „FlexFix” dviračių laikiklis esantis daugumoje „Opel” modelių, turi specialų adapterį, kuriuo galima vežti dar du papildomus dviračius sveriančius iki 20 kg. Su visa šia įranga galima gabenti iki 80 kg (Mokka: 60 kg) svorį. Specialūs guminiai dėklai užtikrina saugų ir patikimą dviračių tvirtinimą.
Lankstus, lengvai naudojamas ir saugus nugaroms – išskirtinė „Opel” technologija
„Opel” yra vienintelis automobilių gamintojas siūlantis pilnai integruotą dviračių laikiklį, todėl jis visada po ranka kai prireikia. Šiuo įrenginiu labai lengva naudotis, nes nereikia jokių papildomų priemonių ar įrankių dviračiams tvirtinti. Praktiškas laikiklis nepastebimai pasislepia galiniame bamperyje nenaudojant, lyg stalčius. Tai tikras „Opel“ siūlomo lankstumo pavyzdys. Kitas didelis „Opel FlexFix“ sistemos pliusas – tai ergonomika. Lyginti su kitomis dviračių gabenimo sistemomis, pavyzdžiui ant stogo, dviratį pritvirtinti sunku, nes jį reikia kelti aukštai virš galvos. Tačiau, „FlexFix“ sistema įrengta žemai, todėl dviračių kilnoti nereikia ir juos galima lengvai pritvirtinti nekenkiant savo nugarai.
Vokietijos stuburo ligų gydytojų asociacijos (AGR – „Action for Healthy Backs”) nariai apdovanojo „Opel Meriva” modelį, kuriame įmontuotas „FlexFix“ dviračių laikiklis, už ergonomikos koncepciją ir tai yra pirmasis pasaulyje serijinės gamybos automobilis pelnęs šį apdovanojimą.
Tyrimai parodė, jog gabenant dviračius pritvirtintus automobilio gale, o ne ant stogo, degalų sąnaudos mažesnės net 20 proc. Todėl su „FlexFix“ sutaupoma degalų bei mažiau teršiama aplinka. Be to, naudojant šią įrangą nėra taikomas 120 km/h greičio apribojimas. Stabilus laikiklis yra patikimas net ir staigiai stabdant ar manevruojant. Jei automobilyje yra įrengta statymo pagalbinė sistema „Park Pilot“, važiuojant atbuline eiga garsinis signalas primena vairuotojui, jos dviračių laikiklis yra pakrautas.
Dviračių gabenimo „FlexFix” sistemos kaina svyruoja nuo 1826 iki 2727 litų (529 – 790 eurų, mažmeninė kaina Baltijos šalyse su mokesčiais). Ši pilnai į galinį bamperį integruota sistema kainuoja mažiau nei kita automobilio gale gabenamų dviračių įranga, be to nereikia papildomai įrengti kablio jai tvirtinti.