„Opel“ atnaujino „Antara“ modelį. Pokyčiai nekrenta į akis,bet jų yra – tai nauji akcentai išorės dizaine, nauja variklių gama, tobulesnė ir tvirtesnė važiuoklė bei puošnesnis interjeras.
„Opel“ pardavimų specialistai teigia, kad atnaujinti 2011 metų „Opel Antara“ jungia sportišką bekelės pojūtį, eleganciją mieste bei gerą kainos ir kokybės santykį.
Naują variklių gamą sudaro du dyzeliniai ir vienas benzininis agregatai. Varikliai atitinka „Euro 5“ taršos reikalavimus, jų techninės savybės, vidutinės degalų sąnaudos geresnės, o CO2 tarša mažesnė. Be to, atnaujintos šešių laipsnių mechaninė bei automatinė pavarų dėžės. Dyzelinis 2,2 CDTI agregatas parengtas dviejų galios variantų. 120 kW/163 AG variantas išvysto maksimalų 350 Nm sukamąjį momentą, montuojamas su priekinių arba visų varančiųjų ratų sistema, su mechanine arba automatine transmisija. Jo degalų sąnaudos yra 6,3 l/100 km (CO2 – 167 g/km), o 100 km/h greitį išvysto per 9,9 s, maksimalus greitis – 189 km/h (variantas su visais varančiaisiais ratais ir mechanine pavarų dėže).
Galingesnė 135 kW/184 AG dyzelinė versija (sukamasis momentas 400 Nm) komplektuojama su visų varomųjų ratų sistema, joje gali būti ir mechaninė, ir automatinė pavarų dėžės, jos techninės charakteristikos: iki 100 km/h greitį išvysto per 9,6 s, o maksimalus greitis – 200 km/h. Vidutinės degalų sąnaudos čia yra 6,6 l/100 km, o CO2 tarša – tik 175 g/km.
Benzininio 2,4 l, ECOTEC variklio galia yra 23 kW/167 AG, jo sukamasis momentas – 230 Nm. Šis variklis montuojamas į versijas su priekiniais varančiaisiais ratais bei mechanine transmisija arba į versijas su visais varančiaisiais ratais ir mechanine arba automatine transmisija. Toks automobilis 100 km/h greitį išvysto per 10,5 s, maksimalus greitis –190 km/h, vidutinės degalų sąnaudos – 8,8 l/100 km, o CO2 išmetamųjų dujų kiekis – 206 g/km (variantui su priekiniais varančiaisiais ratais ir mechanine pavarų dėže).