Opel specialistai norėdami sumažinti bendrą automobilio svorį ir pagerinti valdymo savybes, panaudojo daugybę anglies pluošto. Galinis spoileris, difuzorius, priekinis oro aptakas, variklio gaubtas, skersinės pakabos svirtys, galinių ratų arkų ventiliacijos angos ir stogas buvo pagaminti iš anglies pluošto. Palyginus su paprasta Astra OPC versija, naujoji yra lengvesnė 100 kilogramų.
Kadangi priekinius varomuosius ratus suka galingesnis variklis, kompanijos specialistai pasirūpino galingesniais stabdžiais. Astra OPC Extreme gavo Bremba stabdžių sistemą su 370 mm skersmens priekiniais stabdžių diskais.
Astra OPC Extreme galerija :
REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
Opel į Ženevos automobilių parodą atsiveš pačią ekstremaliausią ir galingiausią Astra OPC versiją - Extreme!
Niurburgringo trasoje tobulintas automobilis turi 2 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų, 300 arklio galių išvystantį variklį. Tačiau, tai ne vienintelis pakeitimas.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
TOLIAU SKAITYKITE
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą