• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sunkmečio laikotarpiu „Omnitel“ pasirinkta strategija – suteikti vartotojams daugiau paslaugų už tą pačią sumą – atsispindi ir bendrovės 2009 metų pirmojo pusmečio rezultatuose: padidėjo balso paslaugų vartojimas ir buvo išlaikytas stabilus vartotojų skaičius. Taip savo pusmečio veiklos rezultatus pristato pati bendrovė.

REKLAMA
REKLAMA

„Omnitel“ per pirmąjį 2009 metų pusmetį uždirbo 371,6 mln litų – tai 24,7 proc. mažiau nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Iš jų 189,4 mln litų buvo uždirbti per antrąjį šių metų ketvirtį, – 22,7 proc. mažiau, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, tačiau daugiau nei pirmąjį 2009 metų ketvirtį.

REKLAMA

„Omnitel“ prezidento Antano Zabulio teigimu, per pirmąjį pusmetį uždirbtas mažesnes pajamas lėmė ne tik sumažėję įrangos, ypač nešiojamųjų kompiuterių, pardavimai, bet ir stipriai, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, mažėjusios balso paslaugų kainos. Jos esą atsispindi „Omnitel“ pasiūlytuose „Asmeniniuose“ mokėjimo planuose, suteikiant vartotojui daugiau paslaugų. Tai, kad „Omnitel“ vartotojai šią galimybę išnaudoja, pasak bendrovės prezidento, rodo labai išaugęs balso paslaugų vartojimas – palyginti su pirmuoju 2008 metų pusmečiu, „Omnitel“ vartotojai inicijavo 11 proc. daugiau pokalbių minučių.   

Bendrovės klientų skaičius išlieka stabilus, apie 2 mln. (2009 metų pirmojo pusmečio pabaigoje jis sudarė 1 mln. 988 tūkst., prieš metus – 1 mln. 964 tūkst.). Optimizavus veiklą ir efektyviai išnaudojant rezervus, „Omnitel“ pavyko  pasiekti planuotą EBITDA (pelno neatskaičius palūkanų, mokesčių, nusidėvėjimo bei amortizacijos) maržą. 2009 metų pirmąjį pusmetį ji sudarė 33 proc. (2009 metų pirmąjį ketvirtį ji buvo 32,4 proc., o tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu – 35,65 proc.).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų