Telekomunikacijų bendrovė „TeliaSonera“ pristatė naują prekės ženklą, kurį nuo šios dienos perima ir bendrovė „Omnitel“
„TeliaSonera“ pranešė žengusi reikšmingą žingsnį vienijant kompaniją ir pristatanti naują bendrą prekės ženklo identitetą, atspindintį unikalios pasaulinės patirties ir atskirų šalių kompetencijos derinį bei buvimą telekomunikacijų rinkos pirmeiviais. Šia proga „TeliaSonera“ skelbia pristatanti patraukliausius mobiliojo interneto tarptinklinio ryšio pasiūlymus Šiaurės ir Baltijos šalyse.
Naująjį prekės ženklą nuo šiandien perima ir telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, kuri, kaip ir visos 18 su nauju identitetu besivienijančių įmonių, tuo pačiu išlaiko savo ankstesnį pavadinimą, teigiama bendrovės pranešime.
„Tai naujas žingsnis mūsų kelionėje. Suteiksime realią naudą savo vartotojams, nes esame tarptautinė telekomunikacijų grupė, teikianti pažangiausias paslaugas, technologijas ir daugelį šalių apimančius pasiūlymus, ir kurianti sprendimus kiekvienos šalies vartotojams, atsižvelgiant į jų poreikius ir vietos sąlygas, - sakė „TeliaSonera“ prezidentas Larsas Nybergas. – Nuo šiandien tarptinklines mobiliojo interneto kainas Šiaurės ir Baltijos šalyse mažiname 90 proc., ir tuo parodome, ką turime omenyje pabrėždami privalumą būti „TeliaSonera“ šeimos nariu. Šis kainų mažinimas tapo įmanomas išnaudojant mūsų buvimą Šiaurės ir Baltijos šalių rinkose".
„Susivieniję su „TeliaSonera“ šeima, naudodamiesi visos grupės sukaupta tarptautine patirtimi, teiksime savo klientams pasaulinio lygio paslaugas ir aptarnavimą, – sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis. – Šiandien sakome savo klientams – pirmiausia į jus atsižvelgsime kurdami naujus produktus ir paslaugas, stengsimės pateisinti visus jūsų lūkesčius, ir pirmiausia jūs, mūsų klientai, turėsite išskirtinę galimybę pirmieji išbandyti naujausias technologijas ir visada būti žingsniu priekyje. Tai atsispindi ir naujajame „Omnitel“ šūkyje „Pirmiausia – Jūs", per pokyčius pratęsiančiame mūsų jau pradėtą kryptį.
Skebiama, kad naujasis identitetas, pabrėžiantis unikalų tarptautinio masto ir vietos profesionalumo derinį, toliau stiprina „TeliaSonera“ pozicijas tarptautinėje telekomunikacijų scenoje. Naujasis ženklas išsiskiria šilta purpurine spalva, yra dinamiškas ir vienijantis, simbolizuojantis lengvai pasiekiamą prisijungimą prie atskirų šalių ir viso pasaulio ryšių – tiek atskirose „TeliaSonera“ rinkose, tiek globalinėje erdvėje.
Naujasis prekės ženklo identitetas nuo gegužės 12 dienos apima: „Netcom“ ir „NextGenTel“ (Norvegijoje), „Telia“ (Danijoje), „Telia“ (Švedijoje), „Sonera“ (Suomijoje), EMT ir „Elion“ (Estijoje), „Omnitel“ (Lietuvoje), „TeliaSonera„, “TeliaSonera Finans“ ir „TeliaSonera“ tarptautinį infrastruktūros padalinį. Šis ženklas jau naudojamas „Kcell“ (Kazachstane), „Geocell“ (Gruzijoje), „Ncell“ (Nepale), „Tcell“ (Tadžikistane), „Azercell“ (Azerbaidžane), „Moldcell“ (Moldovoje), o nuo birželio bus pradėtas naudoti „Ucell“ (Uzbekistane), sakoma pranešime.
Nuo šiandien „TeliaSonera“ grupės klientams mažėja tarptinklinės mobiliojo interneto kainos Šiaurės ir Baltijos šalyse. „Omnitel“ klientams mobilusis internetas Šiaurės ir Baltijos šalyse nuo šiol kainuoja beveik 4 kartus mažiau, o priimami skambučiai šiose šalyse – 0 ct/min. Pasak bendrovės atstovų, naujos kainos padės „Omnitel“ klientams mobiliuoju ryšiu užsienyje naudotis daug laisviau nei iki šiol.
Naujos mažesnės kainos automatiškai įjungiamos visiems klientams, keliaujantiems Šiaurės ir Baltijos šalyse – Švedijoje, Suomijoje, Norvegijoje, Danijoje, Estijoje ir Latvijoje; vartotojams papildomai nereikia atlikti jokių veiksmų. „Omnitel“ vartotojams 1 megabaitas duomenų Šiaurės ir Baltijos šalių operatorių tinkluose nuo šiol kainuos 2,18 Lt (su PVM, be PVM – 1,8 Lt, iki šiol – 8,14 Lt už 1 MB). Be to, iki rugpjūčio 31 dienos už dieną naršymo telefone šiose šalyse „Omnitel“ klientai mokės ne daugiau nei 10,89 Lt (20 MB), už dieną naršymo nešiojamajame kompiuteryje - 21,78 Lt (50 MB).
Iki rugpjūčio 31 dienos „Omnitel“ klientams keičiasi ir priimamųjų skambučių kainos. Priimamieji skambučiai Šiaurės ir Baltijos šalyse „Omnitel“ klientams vasarą kainuos 0 ct/min., sakoma pranešime.