Įmonė pranešė, kad naujoji sistema jau veikia visoje Lietuvoje. Įpareigojimą bendrovės "Omnitel" ir „Bitė Lietuva“ turėjo įvykdyti iki šių metų pabaigos.
„Omnitel“ prezidentas Danas Strombergas teigia, kad įmonė, bendradarbiaudama su Bendruoju pagalbos centru bei su įrangos gamintojais, atliko didžiulius tinklo atnaujinimo darbus.
Anot bendrovės, ji taip pat įdiegė technologijas, leidžiančias su Bendrosios pagalbos centru susisiekti trumposiomis žinutėmis, tačiau jis pradės veikti, kai centras atliks reikiamus pakeitimus.
Bendrojo pagalbos telefono problemos iškilo po to, kai rugsėjį žiauriai nužudyta nepilnametė, kuri telefonu kreipėsi pagalbos į Bendrąjį pagalbos centrą, tačiau jo darbuotojams nepavyko nustatyti aukos buvimo vietos. Po to nuspręsta, kad visi mobiliojo ryšio operatoriai turi teikti vietos nustatymo paslaugas, o valstybė už šias paslaugas nebekompensuos.
RRT bendroves „Omnitel“ ir „Bitė Lietuva“ teikti vietos nustatymą įpareigojo rugsėjo pabaigoje. „Tele2“ šią paslaugą teikė jau anksčiau.