Sporto aistruoliai negaili pinigų atributikai, tačiau varžybos gali sumažinti darbo našumą
Artėjančiai Pekino vasaros olimpiadai šįkart ruoštis pradėjome anksti: suskubome pirkti atributiką, užsisakyti staliukus baruose ir kavinėse, retransliuojančiose varžybas. Galbūt net tartis dėl pertraukų darbe krepšinio rungtynėms pažiūrėti.
("News Bridgepix" nuotr.)
Olimpine atributika prekiaujančios UAB „Rodiklis“ reklaminės atributikos prekybos vadovė Viltė Liaugodienė „Respublikai“ pasakojo, kad išaugęs susidomėjimas jaučiamas gana stipriai: perkamos visos prekės, ypač gausiai – automobilinės Lietuvos vėliavėlės, kuriomis papuoštų automobilių jau dabar galime išvysti gatvėse.
Tačiau aludariams ir sporto barams artėjanti šventė daug džiaugsmo nekelia. Mat populiariausios krepšinio rungtynės vyks dienomis, per patį darbymetį.
Apogėjaus dar nepasiekė
Tačiau pašnekovė teigė tikinti, jog tai dar ne pabaiga ir žaidynėms prasidėjus atributika sulauks dar didesnio susidomėjimo. Esą atributikos paklausa gali šoktelėti net tris ar keturis kartus. „Pats pikas būna tada, kai komanda gerai žaidžia. Jei komandai nesiseks pradžioje, paklausa nuslūgs“, - teigė ji.
Tačiau, V.Liaugodienės teigimu, šiemet lietuviai nusiteikę ypač optimistiškai ir apie olimpines žaidynes galvoti ir joms ruoštis ėmė kur kas anksčiau.
„Europos čempionato (vyrų krepšinio – aut. past.) metu paklausą pradėjome jausti jau tada, kai jis vyko. O šiemet visi yra labai optimistiškai nusiteikę ir puoštis bei pirkti suvenyrus pradėjo anksti, pabrėžė V.Liaugodienė. - Ir visi mūsų partneriai suvenyrus pradėjo siūlyti anksčiau, ir mes, ir žmonės anksčiau susidomėjo“.
Vietoj darbo – rungtynės
UAB „Miesto klubo“ baro „Vyno terasa“ vadybininkas Steponas Visockas aiškino, kad ypač didelio antplūdžio nesitiki, nes varžybos bus transliuojamos dieną.
„Aišku, rodysim ir kartojimus. Tačiau didesnė dalis žmonių turbūt žiūrės darbuose“, - svarstė pašnekovas.
Be to, nepaisant transliacijų laiko, dalis stalų olimpiados laikotarpiui jau rezervuota. Anot jo, žmonėms svarbu, kad varžybas jie galės stebėti lauke.
„Susidomėjimas vis tiek bus. Aišku, rezervacijų daugiausia krepšinio rungtynėms. Bet dažniausiai nebūna pasakyta, nes stalai rezervuojami ir visai olimpiadai“, - pabrėžė jis.
Laikas alui nepalankus
UAB „Švyturys-Utenos alus“ ryšių su visuomene vadovas Dainius Smailys „Respublikai“ pabrėžė, kad bendrovė jau seniai nesieja reklamos transliavimo, paramos vyrų rinktinei ir vartojimo padidėjimo.
„Mūsų tikslas, kaip ir kiekvieno lietuvio, kad mūsų sportininkai pasirodytų kuo geriau, kad iškovotų kuo aukštesnes vietas ir kad garsintų Lietuvos vardą. Iš tikrųjų į tai ir nukreipta visa mūsų parama tiek olimpinei rinktinei, tiek krepšininkams“, - pabrėžė jis.
Tad kaip dėl transliacijų laiko keisis vartojimas, pašnekovas neanalizuoja.
„Svarbu, kad jis būtų patogus žiūrovams, sirgaliams, - kalbėjo D.Smailys. - Kiek žinome, transliacijų laikas nėra labai palankus, bet geresnis nei pasaulio krepšinio čempionato, vykusio Japonijoje“.
Žymaus vartojimo padidėjimo pašnekovas teigė nesitikįs. O realus poreikio padidėjimas bus juntamas tik jei barai pritrauks sirgalių. „Jeigu jiems tai pavyks, be abejo, ir mes džiaugsimės jų sėkme, nes esame susiję“, - teigė D.Smailys.