• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš dvejus metus Vilniaus centre duris atvėrė žuvies šeimos verslo parduotuvė-bistro „Fish Makers“. Penkis metus brandinta Veronikos ir Mariaus Dautartų šeimos svajonė, įkūnijusi olandų virtuvės standartus, iškart prisitaikė prie sostinės ritmo.

Prieš dvejus metus Vilniaus centre duris atvėrė žuvies šeimos verslo parduotuvė-bistro „Fish Makers“. Penkis metus brandinta Veronikos ir Mariaus Dautartų šeimos svajonė, įkūnijusi olandų virtuvės standartus, iškart prisitaikė prie sostinės ritmo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šį spalį bistro turėjo paminėti antrąjį gimtadienį, apžvelgti metus ir darbus, dar kartą sukviesti paragauti Matjes silkės ir daugybės kitų šviežių skaniausių žuvies patiekalų. Tačiau šis gimtadienis simboliškai pažymi akimirką, kuomet „Fish Makers“ uždaro duris.

REKLAMA

Čia Lietuva, ne Olandija

„Fish Makers“ klientų tarpe buvo ne vienas visuomenėje gerai žinomas bei išskirtinį skonį turintis žmogus. Savo klientų ratą bistro savininkai kūrė palengva, atsakingai ir pasitelkdami kūrybiškiausias idėjas. Regis, tik įdėto darbo ir širdies nepakanka.

REKLAMA
REKLAMA

„Man kažkada įstrigo vieno patyrusio verslininko frazė: „noras padaryti geriau, kartais priveda prie slenksčio“. Tik dabar, rodos, suprantu jos prasmę. Visgi, nenoriu guostis ar skųstis. Mes iki paskutinės akimirkos likome ištikimi sau ir savo klientui – Lietuvai pasiūlėme ypatingą produktą ir aukščiausią kokybę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Džiaugiamės, kad buvo tai supratusių ir pamėgusių. Laikas nebuvo mūsų sąjungininkas ir negalėjome atidėlioti visko ilgiau, rizikuodami kokybe. Todėl iki paskutinės sekundės dalinomės tai, ką turėjome geriausio. Galbūt kada nors, lietuviai pajus tą šeimos verslo, išskirtinės kokybės produkto trūkumą ir tai prikels „Fish Makers“, - ryžtingai kalbėjo viena iš bistro savininkių Veronika.

REKLAMA

Lietuvoje mažai pagarbos klientui

Verslo idėją pristatydami Veronika ir Marius energingai pasakojo apie Olandijoje matytą ir juos pakerėjusią šeimos verslo idėją. Jie prisiminė, kaip žavėjosi į mažas parduotuvėles atėjusiais klientais, kurie su savininkais bendravo lyg su artimiausiais draugais.

REKLAMA

„Visi, kas lankėsi mūsų bistro, žinojo, ten jų laukia maloni atmosfera, šilti pokalbiai ir pasidalinimas receptais bei kitais patarimais. Mes ir kūrėme tą mažą bendruomenę, pažindami ir pažinodami savo klientus. Kartais jausdavomės kaip psichologai ar patarėjai, o kartais ir geri draugai.

Lietuvoje tokių vietų maža. Didelis prekybos centras nekuria ir nesiekia kurti ryšio su klientu, tad ką ir kalbėti apie įsiklausymą į jų norus. Galbūt lietuviams greitai pabos tik pirkti plastike įtrauktą maistą ir jie norės žinoti bei matyti, kas patenka ant jų stalo“, - kalbėjo V. Dautartienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų