• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jungtinėse Valstijose - „Acura NSX“, visame likusiame pasaulyje - „Honda NSX“. Nepaisant markės ženkliukų skirtumų, naujos kartos modelis techniškai bus identiškas. Nesvarbu, ar jis bus parduodamas Europoje ar Japonijoje ar Jungtinėse Valstijose.
„Honda“ kompanijos vadovai ištesėjo pažadą ir Detroito automobilių parodoje pristatė ilgai lauktą legendinio modelio įpėdinį, kuris buvo kuriamas daugiau kaip penkis metus.
Apie automobilio išvaizdą diskutuoti neverta, nes jinai mažai kuo pasikeitė ir buvo apkalbėta kelis šimtus kartų. Tuo tarpu techninė automobilio dalis turėtų sudominti ne tik „Honda“ markės entuziastus.
„Honda NSX“ turi per vidurį sumontuotą šešių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto daugiau nei 550 arklio galių. Tradiciniam vidaus degimo varikliui kompaniją nuolatos palaiko net trys elektriniai motorai, kurie visą savo galią siunčia tiek į priekinius, tiek į galinius varančiuosius ratus. Galia bus perduodama per 9 bėgių - dvigubą sankabą turinčią transmisiją.
Palyginus su anksčiau demonstruotu koncepciniu modeliu, serijinei gamybai paruoštas automobilis 45 milimetrais tapo ilgesnis, 129 milimetrais platesnis ir 45 milimetrais aukštesnis.
Kaina? 126 tūkst. eurų.
Galerija

Jungtinėse Valstijose - „Acura NSX“, visame likusiame pasaulyje - „Honda NSX“. Nepaisant markės ženkliukų skirtumų, naujos kartos modelis techniškai bus identiškas. Nesvarbu, ar jis bus parduodamas Europoje ar Japonijoje ar Jungtinėse Valstijose.
„Honda“ kompanijos vadovai ištesėjo pažadą ir Detroito automobilių parodoje pristatė ilgai lauktą legendinio modelio įpėdinį, kuris buvo kuriamas daugiau kaip penkis metus.
Apie automobilio išvaizdą diskutuoti neverta, nes jinai mažai kuo pasikeitė ir buvo apkalbėta kelis šimtus kartų. Tuo tarpu techninė automobilio dalis turėtų sudominti ne tik „Honda“ markės entuziastus.
„Honda NSX“ turi per vidurį sumontuotą šešių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto daugiau nei 550 arklio galių. Tradiciniam vidaus degimo varikliui kompaniją nuolatos palaiko net trys elektriniai motorai, kurie visą savo galią siunčia tiek į priekinius, tiek į galinius varančiuosius ratus. Galia bus perduodama per 9 bėgių - dvigubą sankabą turinčią transmisiją.
Palyginus su anksčiau demonstruotu koncepciniu modeliu, serijinei gamybai paruoštas automobilis 45 milimetrais tapo ilgesnis, 129 milimetrais platesnis ir 45 milimetrais aukštesnis.
Kaina? 126 tūkst. eurų.
Galerija

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų