Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Rugsėjo mėnesį buvo pasirodę pranešimų apie galimą „Mitsubishi“ ir „Renault-Nissan“ aljanso partnerystę. Tuomet buvo kalbama apie bendrus projektus ir naujus „Mitsubishi“ modelius, kurie naudotų „Renault-Nissan“ aljanso platformas, variklius ir kitus komponentus. Šiandien apie šią partnerystę prakalbo pats „Mitsubishi“ kompanijos vadovas Osamu Masuko.
„Mitsubishi“ apskritai ruošiasi sukurti ne vieną, bet du naujus modelius, kurie naudos „Renault-Nissan“ aljanso tiekiamus komponetus. Vienas modelis bus skirtas Šiaurės Amerikos rinkai, o kitas - visam pasauliui.
Šiaurės Amerikos rinkai skirtas modelis bus „Mitsubishi Galant“ dydžio ir bus sukurtas ant „Renault Latitude“ modelio platformos. Osamu Masuko teigimu, šis vidutinio dydžio sedanas prekyboje turėtų pasirodyti dviejų-trijų metų bėgyje.
Tuo tarpu mažesnis, kompaktiškesnis automobilis turėtų pasirodyti ne anksčiau kaip 2018 metais. Naujos kartos modelis bus sukurtas ant „Renault Megane“ platformos ir naudos tuos pačius variklius kaip ir prancūziškas hečbekas. „Mitsubishi“ puikiai žino, jog per artimiausius metus, dabar prekyboje esančio „Lancer“, pardavimai mažės ir mažės. Rugsėjo mėnesį „Mitsubishi“ visoje Europoje pardavė tik 2767 „Lancer“ vienetus, kai tuo tarpu pagrindiniai konkurentai džiaugiasi 3 ar net 4 kartus didesniais pardavimais.
Osamu Masuko teigimu, kompanija šiuo metu koncentruojasi į padidinto pravažumo automobilių kūrimą. Naujos kartos „Mitsubishi ASX“ bus pristatytas 2016 metais, o „Mitsubishi Pajero“ nauja pamaina atkeliaus 2018 metais.
Rugsėjo mėnesį buvo pasirodę pranešimų apie galimą „Mitsubishi“ ir „Renault-Nissan“ aljanso partnerystę. Tuomet buvo kalbama apie bendrus projektus ir naujus „Mitsubishi“ modelius, kurie naudotų „Renault-Nissan“ aljanso platformas, variklius ir kitus komponentus. Šiandien apie šią partnerystę prakalbo pats „Mitsubishi“ kompanijos vadovas Osamu Masuko.
„Mitsubishi“ apskritai ruošiasi sukurti ne vieną, bet du naujus modelius, kurie naudos „Renault-Nissan“ aljanso tiekiamus komponetus. Vienas modelis bus skirtas Šiaurės Amerikos rinkai, o kitas - visam pasauliui.
Šiaurės Amerikos rinkai skirtas modelis bus „Mitsubishi Galant“ dydžio ir bus sukurtas ant „Renault Latitude“ modelio platformos. Osamu Masuko teigimu, šis vidutinio dydžio sedanas prekyboje turėtų pasirodyti dviejų-trijų metų bėgyje.
Tuo tarpu mažesnis, kompaktiškesnis automobilis turėtų pasirodyti ne anksčiau kaip 2018 metais. Naujos kartos modelis bus sukurtas ant „Renault Megane“ platformos ir naudos tuos pačius variklius kaip ir prancūziškas hečbekas. „Mitsubishi“ puikiai žino, jog per artimiausius metus, dabar prekyboje esančio „Lancer“, pardavimai mažės ir mažės. Rugsėjo mėnesį „Mitsubishi“ visoje Europoje pardavė tik 2767 „Lancer“ vienetus, kai tuo tarpu pagrindiniai konkurentai džiaugiasi 3 ar net 4 kartus didesniais pardavimais.
Osamu Masuko teigimu, kompanija šiuo metu koncentruojasi į padidinto pravažumo automobilių kūrimą. Naujos kartos „Mitsubishi ASX“ bus pristatytas 2016 metais, o „Mitsubishi Pajero“ nauja pamaina atkeliaus 2018 metais.