Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kai Mazda nutraukė RX-8 modelio gamybą, daugelis šio modelio gerbėjų tikėjosi labai greitai išvysti visiškai naują sportišką modelį, kurio galinius ratus suktų rotorinis motoras.
Nors interneto platybėse sklando įvairiausios kalbos, tačiau Mazda vadovas porą ar net daugiau kartų pasakęs, jog naujos kartos RX modelis pasirodys dar negreit arba iš viso nepasirodys.
Šiandien su malonumu norime pranešti, kad Mazda inžinieriai daugiau kaip vienerius metus pluša ties visiškai nauju, klasikinės komponuotės automobiliu, kuris turės rotorinį variklį.
Pagal dabartinį planą, naujasis modelis naudos tą pačią platformą kaip ir Mazda MX-5, tačiau inžinieriai ją truputėlį prailgins. Nors naujos kartos MX-5 turėtų pasirodyti šiemet, tačiau rotoriniu varikliu aprūpintas sportiškas kupė pasirodys tik 2017 metais.
Su rotoriniais varikliais susipažinę automanai turbūt žinos didžiausias šio agregato problemas - didžiulį apetitą tepalui, kurui ir pakankamai trumpą tarnavimo laiką.
Mazda kompanijos vyriausiasis inžinierius Takao Kijima teigia, kad naujasis rotorinis variklis yra kuriamas panašiu principu kaip ir visi SkyActiv benzininiai ir dyzeliniai motorai. Mažas svoris, didžiulė variklio kompresija, didžiulis efektyvumas ir jokių turbinų.
Ar naujasis RX-8 bus komfortiškas ketverių durų kupė? Ne. Naujasis automobilis labiau primins RX-7, kuris anuomet siekė suvilioti Porsche 911 pirkėjus.
Kai Mazda nutraukė RX-8 modelio gamybą, daugelis šio modelio gerbėjų tikėjosi labai greitai išvysti visiškai naują sportišką modelį, kurio galinius ratus suktų rotorinis motoras.
Nors interneto platybėse sklando įvairiausios kalbos, tačiau Mazda vadovas porą ar net daugiau kartų pasakęs, jog naujos kartos RX modelis pasirodys dar negreit arba iš viso nepasirodys.
Šiandien su malonumu norime pranešti, kad Mazda inžinieriai daugiau kaip vienerius metus pluša ties visiškai nauju, klasikinės komponuotės automobiliu, kuris turės rotorinį variklį.
Pagal dabartinį planą, naujasis modelis naudos tą pačią platformą kaip ir Mazda MX-5, tačiau inžinieriai ją truputėlį prailgins. Nors naujos kartos MX-5 turėtų pasirodyti šiemet, tačiau rotoriniu varikliu aprūpintas sportiškas kupė pasirodys tik 2017 metais.
Su rotoriniais varikliais susipažinę automanai turbūt žinos didžiausias šio agregato problemas - didžiulį apetitą tepalui, kurui ir pakankamai trumpą tarnavimo laiką.
Mazda kompanijos vyriausiasis inžinierius Takao Kijima teigia, kad naujasis rotorinis variklis yra kuriamas panašiu principu kaip ir visi SkyActiv benzininiai ir dyzeliniai motorai. Mažas svoris, didžiulė variklio kompresija, didžiulis efektyvumas ir jokių turbinų.
Ar naujasis RX-8 bus komfortiškas ketverių durų kupė? Ne. Naujasis automobilis labiau primins RX-7, kuris anuomet siekė suvilioti Porsche 911 pirkėjus.