45 dolerius kainuojantys medvilniniai marškinėliai, kaip manoma, padės surinkti pakankamai lėšų lemiamiems 2012 metų pakartotiniams prezidentiniams rinkimams. Marškinėlius iš anksto galima užsisakyti internetu, o oficialiai jie bus parduodami nuo vasario 7 dienos.
Dizaineriai tokie kaip Russell Simmons, Sean 'Diddy' Combs, Tory Burch, Vera Wang ir Diane von Fursternberg panašaus pobūdžio projekte „Runway to Change“ dalyvavo 2008 metais. Šiais metais vyksiantis projektas „Runway to Win“ yra organizuojamas „Vouge“ redaktorės ir ilgalaikės Obamos rėmėjos Anna Wintour.
Beyonce mama Tina Knowles taip pat prisidėjo kuriant sportinių marškinėlių dizainą, kurie yra dekoruoti įvairiomis frazėmis, kaip antai, „Taip, mes galime“.
2012 metais Obama siekdamas pakelti savo reklaminės kampanijos viltis ieškojo jį remiančių garsenybių.
Tennessean laikraštis pranešė, kad garsenybių, kurių palaikymo tikisi prezidentas, sąrašą sudaro ir tokios pasaulinio garso žvaigždės kaip Jessica Alba, Blake Lively, Oprah Winfrey ir the Black Eyes Peas.
Tačiau kaip vėliau paaiškėjo, kad tai greičiau jo svajonių rėmėjų sąrašas, o ne realūs reklaminės kampanijos dalyviai.