JAV gyventojai, balsavę už naująjį prezidentą Baracką Obamą, sukūrė naują „Obamamanijos“ rinką, kurios vertė jau skaičiuojama šimtais milijonų dolerių. Ją sudaro B. Obamos atvaizdais papiešta įvairi atributika.
Tarp populiariausių „Obamanijos“ produktų – lapkričio 5 d. laikraščiai, kuriuose buvo pranešama apie pirmojo juodaodžio išrinkimą JAV prezidentu. Tą dieną jų kainos interneto aukcionuose buvo pakilusios net iki kelių tūkst. JAV dolerių. Laikraščiai buvo priversti kelis kartus didinti savo tiražus.
„Obamamanijos“ rinką taip pat sudaro ženkliukai, knygos, kavos puodeliai, marškinėliai ir kiti produktai. Vien „The New York Times“ teigia šių prekių pardavęs už 2 mln. dolerių, „Los Angeles Times“ – už 700 tūkst. dolerių.
Anot reklamos ekspertų, B. Obama – geriausiai išreklamuotas kandidatas į JAV prezidentus nuo Johno F. Kenedžio laikų, todėl nėra ko stebėtis, kad žmonės taip noriai perka su juo susijusią atributiką.