„Ares Design“ kompanijos vadovu tapo Dany Bahar. Jeigu šio žmogaus pavardę girdite pirmą kartą, leiskite priminti, jog tai buvo žmogus, kuris vos neprivertė „Lotus“ kompanijos paskelbti bankroto. Po permainingos karjeros „Lotus“ vadovo kėdėje, išskirtiniems automobiliams silpnybę turintis Dany Bahar nusprendė, jog atėjo metas pradėti kurti mašinas, kurios labiau primena žaislinį modeliuką.
Pirmasis šviežiai iškeptos kompanijos darbas - „Ares X-Raid“ ta „Mercedes Benz G63 AMG“ pagrindu sukurtas visureigis. Šis dičkis turi iš anglies pluošto ir aliuminio pagamintą kėbulą. Tai leido sumažinti automobilio svorį net 200 kilogramų.
Po „ateik duosiu tau į veidą“ išvaizdą slepiasi 5,5 litro, 8 cilindrų benzininis variklis, gebantis išvystyti 750 arklio galių ir leidžiantis šiam visureigiui pasiekti 250 km/val. Bet ar maksimalus greitis tokio tipo automobilio pirkėjui yra labai svarbus? Greičiausiai ne. Todėl nenuostabu, jog žvelgiant į „Ares X-Raid“ interjerą matyti tik aukščiausios kokybės oda, apdailos medžiagos.
„Ares Design“ neslepia, jog taikosi tik į itin storas pinigines turinčius pirkėjus. Pavyzdžiui, štai šis modelis kainuos net 600 000 eurų. Tuo tarpu vienetiniai projektai kainuos dar daugiau - nuo 800 000 iki 2 mln. eurų.
„Jeep Wrangler“, „Land Rover Defender“ ir G klasės „Mercedes Benz“ - trys visureigiai, kurie yra žinomi visame pasaulyje ir yra gerbiami bekelės entuziastų.
Šių modelių kūrėjai puikiai žino savo auditoriją, supranta ko jie trokšta ir kokį automobilį jie nori vairuoti. Vis dėlto, Europoje yra įsikūrusi ne viena kompanija, kuri siūlo šių modelių modifikavimo paslaugas. Didžioji dauguma siūlo pakeisti ratlankius, kėbulo detales, padidinti variklių galią. Tuo tarpu naujai įsikūrusi kompanija „Ares Design“ sieks sudrumsti vandenis nusistovėjusioje rinkoje ir pasiūlyti ekscentriškus produktus, kurių pagrindu taps patys įdomiausi pasaulio automobiliai.
„Jeep Wrangler“, „Land Rover Defender“ ir G klasės „Mercedes Benz“ - trys visureigiai, kurie yra žinomi visame pasaulyje ir yra gerbiami bekelės entuziastų.
Šių modelių kūrėjai puikiai žino savo auditoriją, supranta ko jie trokšta ir kokį automobilį jie nori vairuoti. Vis dėlto, Europoje yra įsikūrusi ne viena kompanija, kuri siūlo šių modelių modifikavimo paslaugas. Didžioji dauguma siūlo pakeisti ratlankius, kėbulo detales, padidinti variklių galią. Tuo tarpu naujai įsikūrusi kompanija „Ares Design“ sieks sudrumsti vandenis nusistovėjusioje rinkoje ir pasiūlyti ekscentriškus produktus, kurių pagrindu taps patys įdomiausi pasaulio automobiliai.