Panašu, kad viename prancūzų forume vakar publikuota 3 serijos BMW „Gran Turismo“ nuotrauka buvo tikra, mat ji taip pat įtraukta į visą komplektą oficialių kadrų, kurie nežinia kaip ištrūko ir kompanijos būstinės Miunchene ir pateko į internetą.
Sekdamas naują madą padiktavusio 5 serijos GT pavyzdžiu 3 serijos GT gamintojo sportiško sedano pagrindu sukurtas penkių durų hečbekas, skirtas pirkėjams, kurie nori praktiškesnio modelio varianto, tačiau dėl jiems vieniems žinomų priežasčių nemėgsta universalų.
Kaip ten bebūtų, kaip ir 5 serijos GT trečiukas turi dviejų dalių bagažinės durų konstrukciją, dėl kurios modelis yra patogesnis ir galbūt ne toks bjaurus, koks galėjo būti. Remiantis britų žurnalo „Autocar“ pranešimai, pakeitimai, kuriuos konstruodami šį modelį atliko BMW konstruktoriai yra ne tik kosmetiniai.
Taip yra todėl, kad GT maždaug 200 mm ilgesnis už 3 serijos universalą, kurio pagrindu buvo sukurtas, iš kurių 110 mm atitenka prailgintai ratų bazei. Taip pat naujasis modelis yra apytiksliai 80 mm aukštesnis ir 20 mm platesnis, atitinkamai bendri jo gabaritai siekia 1510 ir 1830 mm į aukštį ir plotį atitinkamai, o jo bagažinės tūris siekia 520 litrų, taigi 20 litrų daugiau nei universalo.
Didesni gabaritai taip pat reiškia, kad interjeras bus erdvesnis. Remiantis kompanijos atstovų pranešimais, galinės sėdynės keleiviai turės 70 mm papildomos erdvės kojoms, kuria galės mėgautis, o vairuotojo vieta pakelta aukštyn 60 mm idant matomumas būtų geresnis.
Tam, kad galėtume paskelbti visą variklių gamą, teks palaukti oficialaus pranešimo, tačiau galime spėti, kad ji atkartos dabartinę 3 serijos motorų pasiūlą, taigi klientai galės rinktis iš didelio turbokompresorinių benzininių ir dyzelinių agregatų, montuojamų su šešių laipsnių mechanine ar aštuonių laipsnių automatine transmisija ir sukančių galinius arba visus keturis ratus, komplekto.