„Daimler“ apsisprendė – po septynių gamybos metų „Maybach“ gamyba nutraukiama, šio vardo vėl neliks. XXIa. atgaivintas prabangą simbolizuojantis „Maybach“ vardas vėl taps istorijos dalimi. Pagrindinė šio apsisprendimo priežastis – niekaip nepateisinami nuostoliai, kurie „Maybach“ pavertė pernelyg didele prabanga net ir „Daimler“ milžinui.
Į „Maybach“ projektą iš viso buvo investuota 1,33 milijardo JAV dolerių. Per septynis metus vokiečiai pagamino tik 3000 tokių automobilių. Ir kiekvienas iš jų koncernui atnešė po 330 tūkst. eurų nuostolių. O tai yra itin rimtas argumentas apsisprendimui.
Savu laiku būta kalbų, kad „Maybach“ vokiečiai gelbės kartu su „Aston-Martin“. Vokiečių „Daimler AG“ ir britų ikonos „Aston Martin“ investuotojai tyliai derėjosi dar praėjusių metų pradžioje. Kaip tuomet pranešė „Financial Times“, kompanijų atstovai nagrinėjo bendradarbiavimo galimybę. Manyta, kad britų patirtis šiame sektoriuje leistų sumažinti „Maybach“ savikainą. Tačiau viskas taip baigėsi derybomis, nes sprendimą pasiūlė „Mercedes-Benz“.
Iš prestižinio „super-priemium“ segmento koncernas neketina ir ruošiasi pasiūlyti pirkėjams automobilį, kuris niekuo nenusileis sceną paliekantiems „Maybach“. Vokiečiai nusprendė naudodami būsimo „S-class“ modelio pagrindą sukurti ir visiškai nauja limuziną, kurio visa filosofija skelbs, kad tai automobilis, šalia kurio nublanktų ir „Maybach“. Jei tikėti dar neoficialia informacija, vokiečiai žada atgaivinti legendinį „S600 Pullman“ vardą.
Teigiama, kad limuzino ilgis sieks net 6,5 metro. Be to, „S600 Pullman“ gana stipriai skirsis nuo įprastų „S-class“ sedanų – vokiečių stilistai nusprendė, kad šis automobilis turi turėti panašumų su legendiniu praėjusio amžiaus vidurio „S600 Pullman“.