Albume yra dvidešimt penki, įvairių automobilių portretai. Daugiausiai dėmesio buvo skirta tuometinės Čekoslovakijos automobilių industrijai. Albume dominuoja Škoda, Tata, Praga markės, tačiau galima išvysti ir tokių retenybių kaip Aero, Walter ar net Wikov. Žemiau esančioje nuotraukoje galite išvysti Tatra 11.
Tatra 31 buvo sportiškasis kompanijos modelis. Deja, bet iki šios dienos jų išlikę labai nedaug.
Tatra 52 - ketvirtame dešimtmetyje gamintas čekiškas limuzinas sulaukė dėmesio ne tik Čekoslovakijoje, bet ir Vokietijoje, Prancūzijoje ir net Jungtinėse Amerikos Valstijose.
Tatra 75 - dar vienas modelis, kuris buvo šio automobilių gamintojo pažiba ketvirtame dešimtmetyje. Gamyboje jis išsilaikė net iki 1943 metų.
Bendras Škoda ir jau nebeegzistuojančios automobilių kompanijos - Hispano Suiza darbas.
Kaip bebūtų keista, tačiau Škoda 422 buvo vienas mažiausių to meto markės modelių. 950 kilogramų svėrusio automobilio galinius varomuosius ratus suko 1.2 litro benzininis variklis išvystantis 22 arklio galias.
Populiariausias Škoda markės modelis gamintas penktajame dešimtmetyje. Nuo 1946 iki 1952 metų čekai pagamino daugiau kaip 70.000 šio modelio vienetų.
Škoda Favorit. Turbūt daugeliui išgirdus šį vardą, galvoje kyla visai kitokios asociacijos.
Škoda Special. Sunku patikėti, jog čia Škoda?
Praga Mignon
Praga Alfa
Praga Grand. Labai retas automobilis. Iki šių dienų pasaulyje išliko tik 21 egzempliorius.
Specialiai moterims - Praga Lady
Kalbant apie retus automobilius, šis Aero 662 turbūt yra retesnis negu Ferrari 250 GTO.
Pakankamai futuristiškai atrodantis Aero 50. Aero iš viso pagamino apie penkis šimtus šių modelių. Maždaug 200 vienetų važinėja D.Britanijoje, 100 važinėja Prancūzijoje. Kur likusieji - nežinia.
Amerikietiškai atrodantis Walter Regent.
Wikov 35
Laurin & Klement vardas šiais laikais puošia prabangias Škoda markės modelių versijas, anksčiau buvo truputėlį kitaip.
Jawa daugeliui asocijuojasi su motociklais ar ne?
Specialiai „didingosios“ Sovietų Sąjungos vadovui sukurtas automobilis.