• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugeliui Vaclavo Zapadliko pavardė greičiausiai bus dar niekur negirdėta. Nors šio dailininko darbais dalinsimės ne pirmą kartą, tačiau vargu ar daugeliui įsiminė piešinius nutapusio dalininko pavardė.
Turėdami progą, norime dar kartą priminti Čekijoje gimusio dalininko vardą, kuris devintame dešimtmetyje specialiai vienam žurnalui nupiešdavo klasikinių automobilių paveikslus.
1987 metais, dailininkas nusprendė visų piešinių kolekciją sudėti į vieną knygą, kuri buvo pavadinta „The Winners Of Time“. Kadangi įsigyti šią knygą/fotoalbumą šiais laikais būtų sudėtinga, turėdami išskirtinę progą, galime su jumis pasidalinti šio albumo turiniu ir garsaus čeko piešiniais.

Daugeliui Vaclavo Zapadliko pavardė greičiausiai bus dar niekur negirdėta. Nors šio dailininko darbais dalinsimės ne pirmą kartą, tačiau vargu ar daugeliui įsiminė piešinius nutapusio dalininko pavardė.
Turėdami progą, norime dar kartą priminti Čekijoje gimusio dalininko vardą, kuris devintame dešimtmetyje specialiai vienam žurnalui nupiešdavo klasikinių automobilių paveikslus.
1987 metais, dailininkas nusprendė visų piešinių kolekciją sudėti į vieną knygą, kuri buvo pavadinta „The Winners Of Time“. Kadangi įsigyti šią knygą/fotoalbumą šiais laikais būtų sudėtinga, turėdami išskirtinę progą, galime su jumis pasidalinti šio albumo turiniu ir garsaus čeko piešiniais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

002


Albume yra dvidešimt penki, įvairių automobilių portretai. Daugiausiai dėmesio buvo skirta tuometinės Čekoslovakijos automobilių industrijai. Albume dominuoja Škoda, Tata, Praga markės, tačiau galima išvysti ir tokių retenybių kaip Aero, Walter ar net Wikov. Žemiau esančioje nuotraukoje galite išvysti Tatra 11.

REKLAMA

003


Tatra 31 buvo sportiškasis kompanijos modelis. Deja, bet iki šios dienos jų išlikę labai nedaug.

004


Tatra 52 - ketvirtame dešimtmetyje gamintas čekiškas limuzinas sulaukė dėmesio ne tik Čekoslovakijoje, bet ir Vokietijoje, Prancūzijoje ir net Jungtinėse Amerikos Valstijose.

005


Tatra 75 - dar vienas modelis, kuris buvo šio automobilių gamintojo pažiba ketvirtame dešimtmetyje. Gamyboje jis išsilaikė net iki 1943 metų.

REKLAMA
REKLAMA

006


Bendras Škoda ir jau nebeegzistuojančios automobilių kompanijos - Hispano Suiza darbas.

007


Kaip bebūtų keista, tačiau Škoda 422 buvo vienas mažiausių to meto markės modelių. 950 kilogramų svėrusio automobilio galinius varomuosius ratus suko 1.2 litro benzininis variklis išvystantis 22 arklio galias.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

008


Populiariausias Škoda markės modelis gamintas penktajame dešimtmetyje. Nuo 1946 iki 1952 metų čekai pagamino daugiau kaip 70.000 šio modelio vienetų.

009


Škoda Favorit. Turbūt daugeliui išgirdus šį vardą, galvoje kyla visai kitokios asociacijos.

010


Škoda Special. Sunku patikėti, jog čia Škoda?

011


Praga Mignon

012


Praga Alfa

013


Praga Grand. Labai retas automobilis. Iki šių dienų pasaulyje išliko tik 21 egzempliorius.

014


Specialiai moterims - Praga Lady

015


Kalbant apie retus automobilius, šis Aero 662 turbūt yra retesnis negu Ferrari 250 GTO.

016


Pakankamai futuristiškai atrodantis Aero 50. Aero iš viso pagamino apie penkis šimtus šių modelių. Maždaug 200 vienetų važinėja D.Britanijoje, 100 važinėja Prancūzijoje. Kur likusieji - nežinia.

REKLAMA

017


Amerikietiškai atrodantis Walter Regent.

019


Wikov 35

021


Laurin & Klement vardas šiais laikais puošia prabangias Škoda markės modelių versijas, anksčiau buvo truputėlį kitaip.

023


Jawa daugeliui asocijuojasi su motociklais ar ne?

025


Specialiai „didingosios“ Sovietų Sąjungos vadovui sukurtas automobilis.

026

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų