Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Pagani“ kompaniją galime vadinti pačia drąsiausia automobilių gamintoja. Kompanijos vadovas nusprendęs sukurti svajonių automobilį, pranoko ne tik savo, bet ir viso pasaulio entuziastų lūkesčius.
Kol „Pagani Zonda“ buvo tik drąsus žingsnis į priekį, senąjį modelį pakeitusi „Huayra“ tapo dideliu spyriu į užpakalį visiems super ir hyperautomobilių gamintojams.
Iš pirmo žvilgsnio automobilis nėra kažkuo pranašesnis už kitus panašius analogus. Tokia mintis pas daugelį atsiranda, kai išgirsta „Pagani Huayra“ kainą - 900.000 eurų.
Tačiau šį itališką galiūną pirmiausia reikia išbandyti, nes joks kitas automobilis negali pasigirti tokiu teatrališkumu, charizma ir dėmesiu detalėms.
„Pagani“ kompaniją galime vadinti pačia drąsiausia automobilių gamintoja. Kompanijos vadovas nusprendęs sukurti svajonių automobilį, pranoko ne tik savo, bet ir viso pasaulio entuziastų lūkesčius.
Kol „Pagani Zonda“ buvo tik drąsus žingsnis į priekį, senąjį modelį pakeitusi „Huayra“ tapo dideliu spyriu į užpakalį visiems super ir hyperautomobilių gamintojams.
Iš pirmo žvilgsnio automobilis nėra kažkuo pranašesnis už kitus panašius analogus. Tokia mintis pas daugelį atsiranda, kai išgirsta „Pagani Huayra“ kainą - 900.000 eurų.
Tačiau šį itališką galiūną pirmiausia reikia išbandyti, nes joks kitas automobilis negali pasigirti tokiu teatrališkumu, charizma ir dėmesiu detalėms.