Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių tobulinimo kompanija „G&S Exclusive“ pristatė savaip modernizuotą „Maserati 4200 GT Cambiocorsa“, kitaip dar žinomą, kaip kupė. Šis automobilis buvo gaminamas nuo 2001 metų iki 2007 metų.
Modifikuotas „4200 GT“ turi elementų ir nuo savo pirmtako „3200 GT“ ir nuo gerokai brangesnio „Maserati GranTurismo“.
G&S atnaujino priekinę dalį, kur sumontavo naujas radiatoriaus groteles nuo „GranTurismo“. Sparnai buvo pakeisti į daug platesnius. Variklio dangtis gavo porą „žiaunų". Šoniniai slenksčiai žymiai pakeitė automobilio išvaizdą, dabar jis atrodo daug žemesnis.
Gerai parinktas slenksčių dizainas puikiai susilieja su priekiniu ir galiniu buferiais. Galiniai žibintai be gailesčio buvo išmontuoti, o juos pakeitė daug gražesni nuo „3200 GT“. Deja, tam teko modifikuoti ir bagažinės dangtį.
Sportiškumo suteikia gale sumontuotas oro difuzorius ir 85mm išmetimo vamzdžiai. Jie tikrai skleidžia gerą garsą iš V8 variklio.
Automobilių tobulinimo kompanija „G&S Exclusive“ pristatė savaip modernizuotą „Maserati 4200 GT Cambiocorsa“, kitaip dar žinomą, kaip kupė. Šis automobilis buvo gaminamas nuo 2001 metų iki 2007 metų.
Modifikuotas „4200 GT“ turi elementų ir nuo savo pirmtako „3200 GT“ ir nuo gerokai brangesnio „Maserati GranTurismo“.
G&S atnaujino priekinę dalį, kur sumontavo naujas radiatoriaus groteles nuo „GranTurismo“. Sparnai buvo pakeisti į daug platesnius. Variklio dangtis gavo porą „žiaunų". Šoniniai slenksčiai žymiai pakeitė automobilio išvaizdą, dabar jis atrodo daug žemesnis.
Gerai parinktas slenksčių dizainas puikiai susilieja su priekiniu ir galiniu buferiais. Galiniai žibintai be gailesčio buvo išmontuoti, o juos pakeitė daug gražesni nuo „3200 GT“. Deja, tam teko modifikuoti ir bagažinės dangtį.
Sportiškumo suteikia gale sumontuotas oro difuzorius ir 85mm išmetimo vamzdžiai. Jie tikrai skleidžia gerą garsą iš V8 variklio.