Šeštadienį Panevėžyje atidarytame prekybos centre „Babilonas2“ įsikūrusioje vaikiškų prekių parduotuvėje „Vaikų miestas“ siūlyta ir labai triukšmingo išankstinio visuomenės vertinimo sulaukusi tėčio nuomos paslauga tebuvo vienadienė akcija, kurios tikslas buvo atkreipti visuomenės dėmesį į tėvelių užimtumo ir reikiamo dėmesio vaiko auklėjimui neskyrimo problemas, - teigiama bendrovės „Kotryna“ išplatintame pranešime spaudai.
Anot bendrovės „Kotryna“ rinkodaros vadovo Stasio Petrausko, šios akcijos tikslas buvo iškelti atvirai diskusijai klausimą apie vaikučiui reikalingą tėčio dėmesį, kurio labai dažnai jis neturi dėl nuolat tėčio dirbamų viršvalandžių, ištisai bare ar prie TV ekranų leidžiamo laiko, ir tokiu būdu pabandyti padėti vaikučiams jo „išsikovoti“.
„Mūsų bendrovės misija yra pasirūpinti ne tik vaikučio žaidimais, bet ir užimtumu. Dirbame tam, kad mažiesiems padėtume išpildyti pačias vaikiškiausias svajones. Net ir svajones nuolat turėti tėtį kaip žaidimų partnerį... Tikime, kad atkreipdami visuomenės dėmesį iš pirmo žvilgsnio šokiruojančiu pasiūlymu priversime bent keletą tėčių susimastyti, ar vis tik ne per mažai laiko jie skiria savo brangiausiam mylimam žmogučiui, - akcijos motyvus aiškino p. Petrauskas.
Įdomu pažymėti, kad atidarymo dieną nemokamai nuomotas tėtis sulaukė kelių šeimų dėmesio. Jau 10 metų Ispanijoje nuolat gyvenanti ir į Panevėžį artimųjų aplankyti sugrįžtanti Stonių-Naumovų šeima nuomojamam tėčiui patikėjo savo 6 metukų jau lietuviškai nekalbantį sūnų Dimą, kol mama ir tėtis apsipirkinėjo prekybos centre „Babilonas2“. Nuomojamas tėtis su Dima ne tik puikiai susikalbėjo, bet ir žaidė smagius vaikiškus žaidimus parduotuvėje „Vaikų miestas“.
Nors mažosios panevėžietės Evelinos Racevičiūtės mama taip ir nesiryžo išsinuomoti tėčio, tačiau mergaitei nuomojamas tėtis buvo labai geras ir padovanojo didžiulę porciją ledų.
Nežiūrint į tai, kad didžioji dalis iš anksto telefonu tėtį nuomai rezervavusių panevėžiečių vis tik paslaugos atsisakė, p. Petrauskas nenusiminė. „Tikrai nesiekėme iš to uždirbti ir neketiname tėčio nuomos paslaugos siūlyti nuolat. Džiugu, kad į tėčio nuomos paslaugą parduotuvės „Vaikų miestas“ klientai reagavo su šypsena. Man visiškai nesuprantamas vaikų teisių tarnybos sukeltas triukšmas dėl šios akcijos. Tiesiog asmeniškai labai įdomu, kodėl tarnyba, būdama tokia „atsakinga“ nieko rimtesnio nedaro, kad realiai kažkaip bandytų padėti probleminėse šeimose augantiems vaikams, kurie negauna reikiamos pagalbos, jau nekalbant apie tėčio dėmesį. Savo ruožtu, bendrovės vardu nuoširdžiai atsiprašau tų, kam mūsų siūlyta tėčio nuomos paslauga sukėlė kažkokių neigiamų emocijų, - išreiškė apgailestavimą bendrovės rinkodaros vadovas.
Beje, bendrovė „Kotryna“ jau sulaukė vienos prodiuserinės kompanijos pasiūlymo ir šiuo metu veda derybas dėl TV projekto – realybės šou „Nuomojamas tėtis“ kūrimo. Jame dalyvauti žadama pakviesti pirmiausia tuos „Vaikų miestas“ klientus vyrus, kurie parduotuvės atidarymo dieną patys siūlėsi būti išnuomojami. Planuojama, kad naujasis šou TV ekrane pasirodys iškart po Naujųjų metų.