Mados namai „Dolce&Gabanna“ gerai žinomi ne tik dėl stilingų drabužių, bet ir dėl kontraversiškų reklaminių kompanijų. Nuotraukos dažnai būna su sekso potekste, modeliai seksualūs ir, rodos, galvoja tik apie vieną. Šį kartą, kaip ir kitus, „Dolce&Gabanna“ paleido erotiška reklaminę kompaniją su tuntu apsinuoginusių gražių vyrų.
Antrojo ir trečiojo dešimtmečio stiliumi alsuojančiose fotografijose gausu iki pusės nuogų, viliokiškai besišypsančių, energingų modelių. Balsas.lt siūlo unikalią galimybę: pasižiūrėti į reklamos kūrimo procesą ir galutinį rezultatą.
Šioje reklaminėje kompanijoje įdegę, aliejumi įtrinti „dendžiai“buvo pakeisti seksualiais, vyriškais ir tvirtais vyrais. Mados namai tikrai gali didžiuotis fotosesija, o jūs pasidalinkite savo nuomone, kuris variantas jums patinka labiau: nuogi ar apsirengę vyrukai?