Didesnis elektra įveikiamas atstumas
Iš tinklo įkraunamiems „Cayenne“ hibridiniams modeliams įveikti didesnį atstumą naudojant tik elektros energiją padės naujas, didesnės talpos akumuliatorius. Jo talpa padidėjo nuo 14,1 iki 17,9 kWh. Tai leidžia visiems „Cayenne“ hibridiniams modeliams įveikti iki 30 proc. didesnį atstumą naudojant tik elektros energiją nei anksčiau.
Pagal „WLTP EAER City cycle“ matavimo standartą „Cayenne E-Hybrid“ ir „Cayenne E-Hybrid Coupe“ nuo šiol, naudojant tik elektros energiją, galės įveikti iki 48 kilometrų atstumą (pagal NEDC standartą – 56 km).
Galingesnės „Cayenne Turbo S E-Hybrid“ ir „Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe“ versijos, naudojant tik elektros energiją, pagal „WLTP AEAR City cycling“ standartą įveiks iki 42 kilometrų (pagal NEDC standartą – 53 km).
Visos iš tinklo įkraunamos hibridinės „Cayenne“ versijos turi aštuonių pavarų automatines „Tiptronic S“ pavarų dėžes ir elektros variklius, kurių pajėgumas siekia 136 arklio galias ir 400 Nm sukimo momentą. Naudojant tik elektros variklį, visi hibridiniai „Cayenne“ gali įsibėgėti iki 135 km/val. greičiu.
Norint daugiau galios ir pasirinkus „Sport“ arba „Sport Plus“ režimus, į darbą bus paleidžiami ir vidaus degimo varikliai. „Cayenne E-Hybrid“ turi 3.0 l darbinio tūrio V6 benzininį variklį su turbina, kurio pajėgumas 340 arklio galių, o bendras hibridinės pavaros galingumas siekia 462 arklio galių.
Galingesni „Cayenne Turbo S E-Hybrid“ bus aprūpinti 4.0 l darbinio tūrio V8 benzininiais varikliais su dviem turbinomis, pasiekiančiais 550 arklio galių, o bendras vidaus degimo ir elektros variklių pajėgumas siekia 680 arklio galių.
Optimizuoti vairavimo režimai geresniam efektyvumui
Standartinio „Sport Chrono“ paketo važiavimo režimai buvo optimizuoti taip, kad būtų galima dar labiau padidinti efektyvumą ir našumą. „E-Charge“ režimas, kai vidaus degimo variklis įkrauna akumuliatorių kelionės metu, dabar naudoja koreguotą įkrovimo strategiją: akumuliatoriaus įkrovos lygis sumažintas nuo 100 iki 80 procentų. Sistema veikia panašiai kaip išmaniojo telefono įkrovimas, kai elektros energija akumuliatorius aprūpinamas lėčiau, kai jo įkrovos lygis pasiekia 80 proc.
Tai padeda užtikrinti, kad naudotis visu hibridinės pavaros pajėgumu būtų galima bet kuriuo metu, todėl „E-Charge“ režimas yra dar efektyvesnis, nei buvo anksčiau. Naudojant į maksimalų efektyvumą orientuotus „Sport“ ir „Sport Plus“ režimus, akumuliatorius visada įkraunamas iki minimalaus lygio. Tai leidžia užtikrinti sportišką vairavimą ir padidinti įkrovimo efektyvumą esant didesnei, pastoviai įkrovimo galiai. Pavyzdžiui, važiuojant su „Cayenne Turbo S E-Hybrid“ ir naudojant „Sport Plus“ režimą, įkrovimo galia vidutiniškai siekia 12 kW.
Išmanus krovimas naudojant „Porsche Mobile Charger Connect“
Dauguma vairuotojų savo iš tinklo įkraunamų hibridinių „Porsche Cayenne“ akumuliatorius krauna namuose, todėl jiems pakrauti pakanka įprasto buitinio ar pramoninio elektros lizdo. Priklausomai nuo modelio, naudojant „Porsche Mobile Charger Connect“, įkrovimo galia siekia iki 7,2 kW. Naudojant „Mode 3“ įkrovimo laidą, galima naudotis ir viešojo įkrovimo stotelėmis.
„Mobile Charger Connect“ siūlo keletą intelektualių įkrovimo funkcijų: laikmatis užtikrina, kad „Cayenne E-Hybrid“ ir „Cayenne Turbo S E-Hybrid“ akumuliatoriai bus įkrauti iki konkretaus laiko, kai vairuotojas planuoja išvažiuoti. Taip pat galima pasirinkti ir konkrečius oro kondicionavimo nustatymus bei visas funkcijas valdyti per „Porsche Connect“ programą.
Pasirinkus „Home Energy Manager“, kraunant hibridinės sistemos akumuliatorius, bus atsižvelgiama į visas namų energijos sąnaudas, kad būtų nustatyta maksimali įkrovimo galia, kurią naudojant nebūtų perkraunama buitinė elektros sistema.
Lietuvos rinkoje šių modelių kainos prasidės nuo 93.930,00 EUR – tiek kainuos „Cayenne E-Hybrid“. Tuo metu „Cayenne Turbo S E-Hybrid“ modelis kainuos nuo 176.940,00 EUR, „Cayenne E-Hybrid Coupe“ kaina prasidės nuo 98.770,00 EUR, „Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe“ – nuo 178.595,00 EUR.