Idėją padiktavo rinka
Projekto „We love Lithuania“ metu S. Rudaminui kilo idėja sukurti ir komercinį projektą „CoPictures“. „CoPictures“ idėja kilo po trejų su puse metų darbo su projektu „We love Lithuania“, kuriuo buvo siekiama parodyti Lietuvą. Per trejus metus mes publikavome daugiau nei 15 tūkst. nuotraukų ir šiuo metu prie „We love Lithuania“ prisideda daugiau nei 1 000 žmonių, publikuojantys realaus vaizdo nuotraukas, kurios atspindi Lietuvą“, – teigia S. Rudaminas, „We love Lithuania“ įkūrėjas.
Puslapyje „We love Lithuania“ publikuotos nuotraukos sulaukė dėmesio ne tik iš žmonių, bet ir iš organizacijų – šios norėjo įsigyti nuotraukų komerciniais tikslais.
„Gauname krūvas užklausų dėl nuotraukų įsigijimo, tad kilo natūrali mintis, kad šį nuotraukų įsigijimą būtų galima atskirti ir padaryti komercinį projektą. „CoPictures“ esmė yra sukurti fotografų bendruomenę, platformą, kuri turėtų realiojo laiko nuotraukas“, – pasakoja S. Rudaminas.
Socialinis tinklas
Pašnekovas pabrėžia, kad tai nebus tik nuotraukų bazė, kurioje galima įsigyti fotografijų: tai – ir socialinis tinklas, jungiantis fotografus bei užsakovus, norinčius užsisakyti įvairių renginių, švenčių nuotraukų. „Tai yra fotografų socialinis tinklas, kuriame jie turi galimybę parodyti savo nuotraukas, jas parduoti. Taip pat netrukus įdiegsime naują funkcionalumą, kur patikimi, patvirtinti mūsų partneriai galės sukurti įvykius („event“).
Tarkime, pas mus yra kokia nors įstaiga, kuri žino, kad jai reikės nuotraukų renginiui. Pavyzdys galėtų būti Vilniaus maratonas. Jie sako: mes norėtume šio renginio nuotraukų. Jie sukuria renginį ir fotografai gauna pranešimą, kad bus poreikis tokioms nuotraukoms. Taigi, tie patys fotografai, kurie eina fotografuoti savo malonumui, turės galimybę tas nuotraukas parduoti. Taip pat galima pateikti ir kitą pavyzdį: įmonė nori pasisamdyti savo vakarėliui fotografą. Jie skelbia, kurią dieną, kurioje vietoje bus renginys, koks biudžetas tam skirtas. Žinutė pasirodo fotografams, kurie yra tame mieste ir turi laiko“, – kalba „CoPictures“ įkūrėjas. S. Rudaminas kaip pagrindinius užsakovus įvardija naujienų agentūras, žiniasklaidos priemones, kurioms reikalingos realiojo laiko fotografijos iš įvairių renginių, įvykio vietų.
„Turime sukūrę programėlę, kuria galima tiesiogiai persiųsti vaizdus iš įvykio vietos. Ar tai būtų avarija, ar koks nors renginys. Kartu mes su „CoPictures“ tampame kaip ir naujienų teikėju, nes redaktorius apie naujieną sužino iš mūsų.“
„CoPictures“ startas
Su „CoPictures“ jau sutiko dirbti 300 fotografų, jų nuotraukų bus galima įsigyti artimiausiu metu. „Šiomis dienomis esame ant projekto paleidimo slenksčio – paleidžiame į rinką pirmąją „CoPictures“ versiją, tai yra pirminis idėjos funkcionalumas – nuotraukų pardavimas. Antras žingsnis, kurį mes pasiūlysime rinkai, bus renginių fotografavimo paslauga. Po kelių dienų žmogus, nuėjęs į puslapį www.copictures.com, galės išsirinkti patinkančią nuotrauką ir ją nusipirkti arba įsigyti jos komercines teises, o gal tiesiog norės ją atsispausdinti ant drobės ir pasikabinti ant sienos“, – teigia „CoPictures“ įkūrėjas S. Rudaminas.