Gal daugeliui jie pasirodys nelabai patogūs ir neskirti nešioti kiekvieną dieną. Galbūt daug kas pagalvos, kad jie pernelyg atviri ar seksualūs. Galbūt jie neatitiks daugelio skonio, įsitikinimų ar nuostatų. Kaip bebūtų, aišku viena – jūsų ir "Bordelle" apatinių tandemas prikaustys kiekvieno vyro dėmesį.
Vos prieš keletą metų įkurtas apatinį trikotažą gaminantis prekės ženklas "Bordelle" šiandien pristato dvi naujausias savo kolekcijas, kurios skirtos pavasario/vasaros ir ateinančio rudens/žiemos sezonams. Kolekcijose vyrauja fetišo ir futuristiniai motyvai bei jau vizitine kompanijos kortele tapusios šilko juostelės, "įkalinančios" kūną ir atrodančios itin šiuolaikiškai ir originaliai.
Šiam ženklui kuriančios Alexandros Popos dizainai yra skirti drąsiai, išskirtinį skonį turinčiai dailiosios lyties atstovei, ieškančiai kažko ypatingo, naujo ir intriguojančio. "Bordelle" klientė - savaip moteriška ir patraukli. Ji nebijo eksperimentuoti ir kaskart atrodyti išskirtinai viliojančiai ir... užvedančiai. Tuo įsitikinti galite pažvelgę į dviejų "Bordelle" kolekcijų reklamines nuotraukas.
Pavasaris/Vasara
Ruduo/Žiema
Jurgita.lt nuotr.