Pagal Elektroninių pinigų ir elektroninių pinigų įstaigų įstatymą, bendrovė, klientų lėšų apsaugai pasirinkusi atskyrimo būdą, privalo jas laikyti Lietuvos ar kitų Europos Sąjungos (ES) valstybių kredito įstaigose, centriniuose bankuose ar investuoti į saugų, likvidų ir mažos rizikos turtą. „SatchelPay“ dalį klientų lėšų laikė elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigose bei ES šalies banke, tačiau ne klientų lėšoms saugoti skirtose sąskaitose, pranešė Lietuvos bankas.
Anot Lietuvos banko, „SatchelPay“ įstatymo reikalavimą jau vykdo ir klientų lėšas laiko centriniame banke atskirojoje sąskaitoje.
Tai antra „SatchelPay“ Lietuvos banko pritaikyta poveikio priemonė. Šių metų rugpjūčio pradžioje Lietuvos bankas buvo laikinai apribojęs bendrovės veiklą – uždraudęs leisti elektroninius pinigus ir teikti dalį mokėjimo paslaugų. Pašalinus nustatytus trūkumus ir pakeitus vadovą, Lietuvos bankas lapkričio 18 dieną atšaukė „SatchelPay“ veiklos apribojimus.
„SatchelPay“ elektroninių pinigų įstaigos licenciją gavo 2018 metų kovą. Metų pabaigoje ji buvo 17 vietoje pagal pajamas iš 49 tuo metu veikusių elektroninių pinigų įstaigų.