Daugelis automobilių tema rašančių žurnalistų „488 Pista“ įvardijo kaip vieną daugiausiai emocijų keliančių „Ferrari“ modelių per visą bendrovės istoriją. Įspūdingai skambantis komplimentas, bet ar įmanoma pagerinti automobilį, kuris ir taip buvo geras?
Žvelgiant į „Novitec“ paviešintą informaciją, susidaro įspūdis, jog vokiečių bendrovės atlikti minimalūs. Variklis išvysto 82 arklio galiomis daugiau, maksimalus greitis padidėjo nuo 340 km/val. iki 345 km/val. Akceleracija iki 100 km/val. sutrumpėjo iki 2,7 sekundės arba 0,15 sekundės greičiau.
Vis dėlto, velnias slypi detalėse. „Novitec“ patobulintas motoras dabar išvysto 898 Nm sukimo momentą (standartinis motoras išvystė 770 Nm). Reikšmingas prieaugis juntamas ne tik žemesniuose, bet ir vidutiniuose bei aukštesniuose sūkiuose.
82 arklio galių ir daugiau nei 100 Nm sukimo momento prieaugis buvo pasiektas įdiegus naują variklio valdymo programą bei sumontavus naują, iš nerūdijančio plieno pagamintą išmetimo sistemą, kuri automanų ausis džiugins nuostabiomis melodijomis.
Visų šių modifikacijų kaina – 11 890 eurų arba maždaug tiek pat kiek ir mažas „Peugeot“ ar „Citroën“ hečbekas.
Pakoregavus automobilio dinamines savybes, sekantis žingsnis – atsiverti aksesuarų katalogą. „Novitec“ siūlo įsigyti žeminančias spyruokles, specialiai šiam modeliui sukurtus slenksčius, galinį spoilerį, bagažinės dangtį bei 22 colių skersmens ratlankius. Bendras visų šių padalinimų rezultatas – traukiantis visų aplinkinių dėmesį. Pažiūrėkite patys.