• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Alfa Romeo automobilių mėgėjams sukelia dvejopus jausmus. Vieniems - kelia šlykštulį, kitiems - sukelia orgazmą, tačiau taip ir turi būti, ar ne?
Prieš daugiau kaip šimtą metų įkurta automobilių kompanija visame pasaulyje buvo gerbiama dėl nuostabaus dizaino, puikių benzininių variklių ar netradicinių sprendimų, tačiau mums atrodo, kad Alfa Romeo automobiliai yra išskirtiniai dėl kito dalyko - variklių skleidžiamo garso.
Ko jau ko, bet Alfa Romeo automobilių variklių skleidžiamo garso nesumaišysi su jokia kita mašina. Tai yra didžiausias Alfa Romeo išskirtinumas ir vizitinė kortelė.
Žemiau esančiame vaizdo siužete išvysite du Alfa Romeo bolidus : 155 ir 156. Tiek vienas, tiek kitas yra iškovojęs ne vieną pergalę automobilių sporto arenoje, tačiau dabar jie yra naudojami tik mėgėjiškose lenktynėse.
Žiedinių lenktynių čempionai
Alfa Romeo iš žiedinių lenktynių pasitraukė prieš lygiai dešimt metų. Fiat koncernui palaipsniui mažinant finansavimą automobilių sportui, Alfa Romeo iš paskutiniųjų stengėsi dalyvauti Italijos kėbulinių automobilių čempionate, tačiau 2004 metais teko pasirinkti : nauji automobiliai ar automobilių sportas.
Alfa Romeo 155 buvo vienas įspūdingiausių dešimto dešimtmečio lenktyninių automobilių. Per dvejus metus (1992 - 1994 ) automobilis padėjo laimėti Italijos „Superturismo“ čempionatą, Vokietijos DTM, Ispanijos kėbulinių automobilių čempionatą ir BTCC čempionatą.
Pirmosios 155 modelio versijos buvo aprūpintos 2,5 litro, 400 arklio galių išvystančiomis jėgainėmis, kurios sugebėdavo pasiekti 11,500 aps/min ribą. Vėlesni modeliai buvo dar galingesni, garsesni ir įspūdingesni.
Alfa Romeo 155 vėliau pakeitė Alfa Romeo 156, kuris savo tėvui automobilių sporto arenoje nepadarė gėdos. „Europos metų automobilio“ titulą laimėjusi mašina geriausiai pasirodė ITCC ir ETCC čempionatuose. 2001, 2002 ir 2003 metais Alfa Romeo 156 GTA buvo nenugalimi.

Alfa Romeo automobilių mėgėjams sukelia dvejopus jausmus. Vieniems - kelia šlykštulį, kitiems - sukelia orgazmą, tačiau taip ir turi būti, ar ne?
Prieš daugiau kaip šimtą metų įkurta automobilių kompanija visame pasaulyje buvo gerbiama dėl nuostabaus dizaino, puikių benzininių variklių ar netradicinių sprendimų, tačiau mums atrodo, kad Alfa Romeo automobiliai yra išskirtiniai dėl kito dalyko - variklių skleidžiamo garso.
Ko jau ko, bet Alfa Romeo automobilių variklių skleidžiamo garso nesumaišysi su jokia kita mašina. Tai yra didžiausias Alfa Romeo išskirtinumas ir vizitinė kortelė.
Žemiau esančiame vaizdo siužete išvysite du Alfa Romeo bolidus : 155 ir 156. Tiek vienas, tiek kitas yra iškovojęs ne vieną pergalę automobilių sporto arenoje, tačiau dabar jie yra naudojami tik mėgėjiškose lenktynėse.
Žiedinių lenktynių čempionai
Alfa Romeo iš žiedinių lenktynių pasitraukė prieš lygiai dešimt metų. Fiat koncernui palaipsniui mažinant finansavimą automobilių sportui, Alfa Romeo iš paskutiniųjų stengėsi dalyvauti Italijos kėbulinių automobilių čempionate, tačiau 2004 metais teko pasirinkti : nauji automobiliai ar automobilių sportas.
Alfa Romeo 155 buvo vienas įspūdingiausių dešimto dešimtmečio lenktyninių automobilių. Per dvejus metus (1992 - 1994 ) automobilis padėjo laimėti Italijos „Superturismo“ čempionatą, Vokietijos DTM, Ispanijos kėbulinių automobilių čempionatą ir BTCC čempionatą.
Pirmosios 155 modelio versijos buvo aprūpintos 2,5 litro, 400 arklio galių išvystančiomis jėgainėmis, kurios sugebėdavo pasiekti 11,500 aps/min ribą. Vėlesni modeliai buvo dar galingesni, garsesni ir įspūdingesni.
Alfa Romeo 155 vėliau pakeitė Alfa Romeo 156, kuris savo tėvui automobilių sporto arenoje nepadarė gėdos. „Europos metų automobilio“ titulą laimėjusi mašina geriausiai pasirodė ITCC ir ETCC čempionatuose. 2001, 2002 ir 2003 metais Alfa Romeo 156 GTA buvo nenugalimi.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų