Iš Kauno kilusios komandos vardas tarptautinio lygio varžybos šiais metais minimas ne pirmąjį kartą. „Juta Racing“ šiemet jau spėjo sudalyvauti keliose ilgųjų nuotolių maratonuose, tačiau 24 valandų išbandymas Niurburgringe bus neeilinis.
Skirtingai nei kitos pasaulinio lygio trasos, Niurburgringe sportininkai susiduria ne tik su trasos dangos pokyčiais. Lenktynininkus lydi vienas posūkis po kito, juntami aukščio skirtumai, varžybas nuolatos lydi permainingos oro sąlygos, todėl 24 valandas truksiantis maratonas šioje trasoje kiekvienai automobilių sporto komandai yra didžiulis fizinis ir psichologinis išbandymas.
Lenktyniaus su „Audi“ superautomobiliu
Kasmet vykstančios 24 valandų lenktynės visuomet pasižymėdavo neeiline dalyvių įvairove ir gausa. Ir šių metų maratonas bus ne išimtis. Iš viso, lenktynėse dalyvaus net 130 skirtingo kalibro automobilių, kurių galimybes ir pajėgumas trasoje gali skirtis kaip diena ir naktis.
Ko gero, tai neturėtų labai stipriai stebinti, bet didžioji dauguma dalyvių į pagalbą pasitelkė skirtingų specifikacijų „Porsche Cayman“ ir „Porsche 911“ automobilius, tačiau pirštinę savo klasės lyderiams mesianti „Juta Racing“ į Vokietiją atsivežė jiems ne vieną pergalę pelniusią „Audi R8 LMS EVO II“.
Komandos arsenale – maratono nugalėtojas
Šią savaitę Vokietijoje šurmuliuosiančiame lenktynių festivalyje lietuviška „Juta Racing“ komanda kliausis keturių talentingų vairuotojų įgūdžiais. Tarp jų – ne pirmą kartą „Juta Racing“ gretose lenktyniaujantys Aleksejus Veremenko ir „SELV“ pseudonimą naudojantis sportininkas.
24 valandų maratone taip pat startuos du, itin didžiulį patirties bagažą turintys sportininkai iš Vokietijos – Pierre Kafferis ir Elia Erhartas. Abu puikiai išmano žiedinių lenktynių ir „GT3“ tipo automobilių specifiką, todėl šių lenktynininkų patirtis bus stiprus postūmis visai komandai. Juolab, Pierre Kafferis šiame maratone yra pelnęs absoliutaus nugalėtojo titulą 2019 metais.
Podiumas – būtų idealu
„Juta Racing“ šiose lenktynėse kausis itin konkurencingoje „SP9“ automobilių klasėje, kurioje startuos 25 dalyviai, tarp kurių – 12 „PRO“ ir 13 „PRO-AM“ ekipažų. Būtent „PRO-AM“ vairuotojų klasėje varžysis ir „Juta Racing“, kuri anksčiau ne vieną kartą įrodė, jog geba aplenkti rimtesnio kalibro varžovus.
Vis dėlto, J. Gelžinis komandos galimybes vertina nuosaikiai: „Norime pasirodyti kuo įmanoma geriau. Podiumas būtų tobula, bet tai – pirmas kartas Niurburgringe. Trasa – išskirtinė. Sąlygos nuolat kinta – lyja, džiūsta. Bus labai sudėtinga“, – savo pastebėjimais dalijasi lenktynininkas.
Į trasą išvažiuos ketvirtadienio popietę
24 valandų lenktynių žiūrovų laukia veiksmo nestokojanti transliacijų programa. Ketvirtadienį pirmoji transliacija prasidės 14 valandą. Tuomet lenktynių dalyviai turės įveikti pirmąją kvalifikacijos dalį.
Ketvirtadienį, 21 valandą, taip pat įvyks antroji kvalifikacijos dalis, kurios metu dalyviai turės lenktynių trasą įveikti saulei nusileidus.
Penktadienį vyks dar dvi kvalifikacijos dalys, atitinkamai 14:30 ir 18:30, o štai pagrindinė savaitgalio šventė prasidės 13:40 val.
Lenktynių startas numatytas 17 valandą.