Savanoriškai savo automobilius šioje trasoje „laužančių“ automanų tikrai netrūksta, tačiau tik retas gali pasimėgauti visiškai tuščia trasa ir visapusiškai susitelkti tik į vairavimą bei siekį pademonstruoti tikrąsias automobilio galimybes.
Būtent tokias automobilių bandymo sąlygas kiekvieną kartą sukuria Vokietijoje leidžiamo žurnalo „Sport Auto“ redakcija, kuri šį kartą į „Žaliąjį pragarą“ atvyko su ilgai lauktu „BMW M3“ universalu.
Skirtingai nei „BMW M3“ sedanas, kuris yra galimas su galinių arba visų varančiųjų ratų pavara, „Touring“ versija iš gamyklos išrieda apsiginklavusi geriausiais „BMW M“ padalinio atributais: didesnės galios varikliu, efektyvesniais stabdžiais bei keturių varančiųjų ratų pavara.
Vargu ar „Sport Auto“ žurnalistai tikėjosi užfiksuoti įspūdingai greitą trasos įveikimo laiką, tačiau „BMW M3 Touring“ sugebėjo Niurburgringą įveikti per 7 minutes ir 34,39 sek, arba 5,82 sek. (7.28,57 min.) lėčiau negu „BMW M4 Competition“, kuris turi absoliučiai identiškus komponentus.
Nepaisant to, jog universalas trasoje yra tik šiek tiek lėtesnis už savo brolį, pažvelgus į bendrą trasos įveikimo laikų lentelę, „BMW M3 Touring“ pasirodymą reikėtų įvertinti tik teigiamais balais.
„BMW M3 Touring“ trasą įveikė greičiau negu pagrindinis konkurentas iš „Audi“ stovyklos. Jis taip pat pranoko senesnės kartos „BMW M2“ ir „BMW M5“. Universalas taip pat pranoko „Porsche Cayman GT4“.
Panašūs trasos įveikimo laikai
- Mercedes-AMG GT 63 E-Performance (X290) – 7:28.00
- BMW M4 Competition xDrive Coupé (G82) – 7:28.57
- BMW M5 CS (F90) – 7:29.57
- Porsche 911 Carrera S (992) – 7:30.00
- BMW M4 Competition Coupé (G82) – 7:30.79
- BMW M8 Competition xDrive Coupé (F92) – 7:32.79
- BMW M3 Competition xDrive Touring (G81) – 7:34.39
- Alpine A110 R – 7:35.00
- Honda NSX (NA2) – 7:36.00
- BMW M5 Competition xDrive (F90) – 7:36.00
- Audi RS4 Avant Competition (B9) – 7:39.00
- Porsche Cayman GT4 (981) – 7:42.00
- BMW M2 CS (F87) – 7:42.99