„Nissan“ imsis sportiškojo „200SX“, gimtojoje Japonijoje plačiau žinomo „Silvia“ pavadinimu gamybos, jei tik kompanijos rinkodaros skyrius patikės, kad kompaktiškam galiniais ratais varomam automobiliui paklausa būtų pakankamai didelė, skelbia Caradvice.com.au.
Mintis kurti kompaktišką, nebrangų sportinį automobilį, kuris „Nissan“ modelių hierarchijoje būtų žemiau 370Z labai patinka ir markės dizaino bei prekės ženklo vystymo vadovui Shiro Nakamurai. „Lengvo sportiško kupė koncepcija yra puiki, man ji labai patinka. Galiu pasakyti, kad tvirtesnis ir lengvesni sportinis automobilis, mano manymu, turėtų didelį potencialą ateityje“, ‒ komentavo jis australų žiniasklaidos atstovams.
2012 m. „Nissan 370Z“ (nuotr. Gamintojo)
Panašu, kad esminiai šiuo metu „Nissan“ kylantys klausimai ‒ ar dabartinėje modelių gamoje kompaktiškam kupė yra pakankamai vietos, taip pat ar potenciali rinka yra pakankamai didelė. Nors S. Nakamura neprasitarė, ar kompanija jau ėmėsi tokio automobilio projekto, tačiau pabrėžė, kad sportiniai modeliai prekės ženklui yra labai svarbūs.
„Mums, sportinis automobilis yra „Nissan“ esmė. Nedaugelis kompanijų ar prekės ženklų turi su sportiniais modeliais susietą istoriją. Mūsų atveju, ji yra ilga, kadangi prasidėjo nuo tokių automobilių kaip Z serijos kupė ir GT-R“, ‒ akcentavo jis.
Gatvėje šonu slysta „Nissan 200sx“ (S14) (nuotr. asm. archyvo)
S. Nakamuros teigimu, kompaktiškas sportinis automobilis savo konstrukcija būtų labai panašus į „Toyota 86“ ir „Subaru BRZ“ dvynukus, tačiau jo konstruktorių komanda kitų gamintojų pavyzdžiais remtis neketina. Dizainas būtų formuojamas pagal naujos kartos Z serijos automobilių stilių, kuris vis dar nėra patvirtintas.
„Nežinome, ar naujos kartos modelis bus didesnis, ar mažesnis. Yra daugybę pasirinkimo galimybių, dėl kurių kol kas nesame apsisprendę. Iš tiesų turime susėsti ir nuspręsti, kaip turi atrodyti mūsų sportinių modelių ateitis. Šis klausimas mums labai svarbus“, ‒ kalbėjo jis.
„Nissan“ atstovas pripažino, kad jau atėjo laikas montuoti į Z serijos modelius mažesnius variklius ir prasitarė, kad naujos kartos kupė ir roudsteriai bus mažesni ir lengvesni už dabartinius automobilius.
1965m. „Datsun Coupe 1500“ (nuotr. Gamintojo)
„Nissan Silvia“ istorija prasidėjo dar 1964 m., kuomet Tokijo automobilių parodoje debiutavo „Datsun Coupe 1500“. Evoliucionuojant sportiškajam kupė pasikeitė net septynios jo kartos, o paskutinės trys įsigijo kultinį statusą ne tik gimtojoje Japonijoje, bet ir daugelyje aktyvius automobilininkų klubus turinčių šalių. Modelio gamyba buvo nuraukta 2002 m.