• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dyzeliniai varikliai turi ne vieną privalumą, kuris retkarčiais praverčia net ir automobilių sporte. Pavyzdžiui, ilgųjų distancijų dalyviai labai dažnai pasirenka dyzelinu varomus variklius, nes jie leidžia pamiršti dažnus sustojimus užsipilti degalų. Be to, didžiulis sukimo momentas retkarčiais padeda išspardyti benzininių variklių užpakalius. 
Vis dėlto, konstruojant naują bolidą bet kuriai automobilių sporto šakai, 99% automanų pasirenka benzininį variklį, tačiau šie vyrukai įsigiję „Nissan Skyline R32 GT-R“ nusprendė, jog drifto varžyboms paruoštas automobilis turėtų turėti ne modifikuotą „Nissan“ inžinierių sukurtą motorą, o „Ford“ F serijos pikapuose naudojamą dyzelinį agregatą, išvystantį 330 arklio galių ir 773 Nm sukimo momentą. Taip gerbiamieji automanai ir automanės, jūs perskaitėte teisingai.
Kadangi aštuonių cilindrų motoras yra platesnis ir ilgesnis, naująjį bolidą pradėję konstruoti automanai turėjo padaryti daugiau erdvės variklio skyriuje. Tačiau tai buvo tik pirmasis žingsnis. Sunkesnį variklį turėsiantys atlaikyti pakabos komponentai taip pat turėjo būti sustiprinti. Juk niekas nenori, jog viduryje svarbaus važiavimo sulūžtų priekinė šakė?
Nors naujasis 8 cilindrų agregatas buvo milžiniškas, tačiau jis nebuvo toks didelis kaip pavarų dėžė, kuri atkeliavo iš „Ford F-550“ modelio. Iš to paties modelio atkeliavo ir galinė ašis bei varantysis velenas.
Sugrįžtant prie naujos „Skyline“ širdies, jos aukštą pulsą palaiko ne viena, bet dvi „BorgWarner“ gamybos turbinos, kurių dėka pavyko dyzelinio motoro galią padidinti iki 650 arklio galių ir 1627 Nm. Tai yra maždaug dvigubai daugiau negu standartinis motoras.
Tai ką manome automanai? Užskaitome šį hibridą?

GALERIJA


VIDEO




Dyzeliniai varikliai turi ne vieną privalumą, kuris retkarčiais praverčia net ir automobilių sporte. Pavyzdžiui, ilgųjų distancijų dalyviai labai dažnai pasirenka dyzelinu varomus variklius, nes jie leidžia pamiršti dažnus sustojimus užsipilti degalų. Be to, didžiulis sukimo momentas retkarčiais padeda išspardyti benzininių variklių užpakalius. 
Vis dėlto, konstruojant naują bolidą bet kuriai automobilių sporto šakai, 99% automanų pasirenka benzininį variklį, tačiau šie vyrukai įsigiję „Nissan Skyline R32 GT-R“ nusprendė, jog drifto varžyboms paruoštas automobilis turėtų turėti ne modifikuotą „Nissan“ inžinierių sukurtą motorą, o „Ford“ F serijos pikapuose naudojamą dyzelinį agregatą, išvystantį 330 arklio galių ir 773 Nm sukimo momentą. Taip gerbiamieji automanai ir automanės, jūs perskaitėte teisingai.
Kadangi aštuonių cilindrų motoras yra platesnis ir ilgesnis, naująjį bolidą pradėję konstruoti automanai turėjo padaryti daugiau erdvės variklio skyriuje. Tačiau tai buvo tik pirmasis žingsnis. Sunkesnį variklį turėsiantys atlaikyti pakabos komponentai taip pat turėjo būti sustiprinti. Juk niekas nenori, jog viduryje svarbaus važiavimo sulūžtų priekinė šakė?
Nors naujasis 8 cilindrų agregatas buvo milžiniškas, tačiau jis nebuvo toks didelis kaip pavarų dėžė, kuri atkeliavo iš „Ford F-550“ modelio. Iš to paties modelio atkeliavo ir galinė ašis bei varantysis velenas.
Sugrįžtant prie naujos „Skyline“ širdies, jos aukštą pulsą palaiko ne viena, bet dvi „BorgWarner“ gamybos turbinos, kurių dėka pavyko dyzelinio motoro galią padidinti iki 650 arklio galių ir 1627 Nm. Tai yra maždaug dvigubai daugiau negu standartinis motoras.
Tai ką manome automanai? Užskaitome šį hibridą?

GALERIJA


VIDEO




REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


for the ones that missed it... @argusauto


A video posted by Filip Kedzierski (@filipekseductive) on


/div>






Quick ride along with @filipekseductive in the #powerline #nissan #skyline #powered by #ford #6l #diesel it's so much #fun. #imlovinit #shoplife #toronto #burlington #oakville #hammerdickin #warrendiesel


A video posted by argusauto (@argusauto) on



 


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų