„Nissan“ sprendimas atsisakyti vidaus degimo variklio bei „IMk“ koncepciją sukurti ant visiškai naujos platformos leido iš naujo pergalvoti miesto automobilio koncepciją. Kadangi jis nebeturi vidaus degimo variklio, išmetimo sistemos ar netgi transmisijos, „IMk“ pasižymi stebėtinai erdviu interjeru.
Pažvelgus į automobilio interjerą pasidaro akivaizdu, jog dizaineriai turi žymiai didesnę laisvę suprojektuoti gerokai įspūdingesnę vairuotojo ir keleivio vietą, o tai – mums patinkanti tendencija.
Šiuo metu žinoma tik tiek, jog tai – elektromobilis. „Nissan“ nepanoro atskleisti nei techninių charakteristikų, nei kitų reikšmingesnių parametrų, kurie galbūt priverstų pradėti svarstyti tokios mašinos įsigijimą.
„Nissan“ apie savo naująjį projektą daugiau detalių turėtų atskleisti netrukus prasidėsiančioje Tokijo automobilių parodoje, kurioje „Nissan“ iš viso pademonstruos 14 skirtingų modelių.