Kol „Nissan“ dėlioja naujo modelio pristatymo strategiją, Los Andželo uoste dirbantis benzingalvis nepraleido progos įamžinti serijinei gamybai paruoštą „Nissan 400Z“ egzempliorių.
Kaip matote patys, automobilis mažai kuo skiriasi nuo to, kurį gamintojas demonstravo savo nuotraukose. Išskyrus keletą subtilių pokyčių priekiniame buferyje, japoniškas kupė atrodo praktiškai taip pat konceptas, o tai – geras ženklas.
Automobilio nuotraukas užfiksavęs „400ZClub“ forumo narys teigia, jog šis ir dar vienas egzempliorius į Jungtines Valstijas atvyko su gana aiškiu tikslu. Mechaninę ir automatinę pavarų dėžę turintys modeliai bus naudojami renginiuose, skirtuose žiniasklaidos atstovams bei ilgamečiams „Nissan“ klientams.
Tad ką naujo pasiūlys būsimas „Nissan Z“ šeimos narys? Būsimas modelis nebus nei labai didelis, nei labai mažas. Iš tiesų, automobilio išmatavimai labai primena naujos kartos „Toyota Supra“. Abiejų automobilių ilgis (4382 mm) identiškas, tačiau „Nissan Proto Z“ yra truputėlį siauresnis ir truputėlį aukštesnis už „Toyota“.
Variklio skyriuje rasime 6 cilindrų, „VR30DTT“ vardu pavadintą variklį, kuris turėtų išvystyti 400 arklio galių. Pastarasis bus poruojamas tik su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, tačiau mes labai nenustebtume, jeigu ateityje pasirodytų versija su automatine pavarų dėže.
Nepriklausomai nuo transmisijos tipo, būsimas „Nissan“ kupė iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per maždaug 4 ar 5 sekundes. Ne pasaulio rekordų knygai priklausantys parametrai, bet visi puikiai žinome, jog didesnę svarbą turi automobilio valdymo savybės, o ne absoliuti dinamika.