Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ne veltui „Nissan“ save mėgsta apibūdinti kaip inovatyvi ir į ateitį žvelgianti kompanija. Šį savaitgalį „Nissan“ pristatė keletą labai įdomių naujienų, viena iš jų - „GT-R LM Nismo“.
Aukščiausiai WEC čempionato lygai sukurtas bolidas šiemet grumsis su „Toyota“, „Audi“ ir „Porsche“ komandomis, kurios praėjusiais metais sunkiai pasidalindavo kiekvienu laisvu lenktynių trasos lopinėliu.
Nors „Nissan“ kompanijos tikslai didžiuliai, tačiau bus įdomu pamatyti kaip „GT-R LM Nismo“ sugebės pasipriešinti su sudėtingos konstrukcijos monstrais, kai tuo tarpu „Nissan“ bolidas turi priekyje sumontuotą variklį ir yra varomas priekiniais ratais.
Virš priekinės ašies kabantis variklis yra 3.0 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų. Galia bus perduodama per penkių bėgių sekvencinę pavarų dėžę.
880 kilogramų sveriantis bolidas pirmą kartą į lenktynių trasas išriedės balandžio 12 dieną. „Nissan GT-R LM Nismo“ taip pat dalyvaus 24 valandų maratone Le Mane, SPA ir Niurburgringe.
Ne veltui „Nissan“ save mėgsta apibūdinti kaip inovatyvi ir į ateitį žvelgianti kompanija. Šį savaitgalį „Nissan“ pristatė keletą labai įdomių naujienų, viena iš jų - „GT-R LM Nismo“.
Aukščiausiai WEC čempionato lygai sukurtas bolidas šiemet grumsis su „Toyota“, „Audi“ ir „Porsche“ komandomis, kurios praėjusiais metais sunkiai pasidalindavo kiekvienu laisvu lenktynių trasos lopinėliu.
Nors „Nissan“ kompanijos tikslai didžiuliai, tačiau bus įdomu pamatyti kaip „GT-R LM Nismo“ sugebės pasipriešinti su sudėtingos konstrukcijos monstrais, kai tuo tarpu „Nissan“ bolidas turi priekyje sumontuotą variklį ir yra varomas priekiniais ratais.
Virš priekinės ašies kabantis variklis yra 3.0 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų. Galia bus perduodama per penkių bėgių sekvencinę pavarų dėžę.
880 kilogramų sveriantis bolidas pirmą kartą į lenktynių trasas išriedės balandžio 12 dieną. „Nissan GT-R LM Nismo“ taip pat dalyvaus 24 valandų maratone Le Mane, SPA ir Niurburgringe.