• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dar prieš prasidedant Tokijo automobilių parodai, daugelis „Nissan“ markės gerbėjų sėdėjo kaip ant adatų. Kodėl? Nes pasirodė keletas pranešimų apie naują modelį, kuris taps tiesioginiu „Toyota GT86“ ir „Subaru BRZ“ konkurentu. Visi tikėjomės išvysti naujos kartos „SX'ą“, tačiau „Nissan“ turėjo kitokią staigmeną.

Dar prieš prasidedant Tokijo automobilių parodai, daugelis „Nissan“ markės gerbėjų sėdėjo kaip ant adatų. Kodėl? Nes pasirodė keletas pranešimų apie naują modelį, kuris taps tiesioginiu „Toyota GT86“ ir „Subaru BRZ“ konkurentu. Visi tikėjomės išvysti naujos kartos „SX'ą“, tačiau „Nissan“ turėjo kitokią staigmeną.

REKLAMA


„Nissan“ visus markės gerbėjus nusprendė nustebinti pristatydama ne vieną, bet dvi koncepcijas, kurios labai primena „Datsun 510“. Tačiau tuo nereikėtų stebėtis, nes kompanijos atstovai tikina, kad įkvėpimo sėmėsi iš „Datsun Bluebird 1600 SSS Coupe“.
Tad nieko nelaukime ir pradėkime nuo paprasčiau atrodančio „IDx Freeflow“. Dviejų durų kupė yra 4.1 metro ilgio, 1.3 metro aukščio ir tik 1.7 metro pločio. Palyginus su „Toyota GT86“, naujasis „Nissan“ konceptas yra labai panašių išmatavimų.
Techninės charakteristikos? Kadangi tai yra prototipas, automobilis neturi variklio ar pavarų dėžės, tačiau „Nissan“ kompanijos atstovai teigia, kad šių automobilių galinius varomuosius ratus suktų 1.2 arba 1.5 litro benzininiai varikliai, o galia būtų perduodama per „CVT“ tipo automatinę pavarų dėžę.
Tačiau nereikėtų nusivilti, nes automobilių entuziastams skirtą versiją kūrė „Nismo“ specialistai. „IDx Nismo“ vardu pakrikštytas konceptas yra gerokai platesnis, padabintas agresyvesnėmis apdailos detalėmis. Variklio jis taip pat neturi, tačiau „Nissan“ atstovai tikina, kad šis modelis gautų 1.6 litro agregatą, kuris šiuo metu montuojamas į „Juke Nismo“ ir „Renault Clio RS“. 200 arklio galių tokiam lengvam automobiliui turėtų būti per akis.
Vienintelė smulkmena, kuri kelia nerimą yra ta, kad sportiška „Nismo“ modifikacija turėtų ne mechaninę, bet tą pačią „CVT“ automatinę transmisiją su galimybe pavaras perjungti pačiam vairuotojui.
Apskritai, norėtume paspausti „Nissan“ specialistams ranką už tokių koncepcijų demonstravimą. Nors kompanijos vizija šiek tiek kertasi su mūsų visų svajonėmis, tačiau nereikėtų pamiršti, kad tai yra koncepcijos. Serijinei gamybai paruoštų automobilių techninės charakteristikos bus visiškai kitokios.
[nqspoll id="34"]

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų