Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kai „Nissan“ pirmą kartą pristatė „R35“, iš beveik kiekvieno šios kompanijos atstovo lūpų skambėjo tik vienas ir beveik tas pats sakinys - „Tai pats prieinamiausias super-automobilis galintis pranokti net ir Porsche 911“.
Pirmaisiais „Nissan GT-R“ gamybos metais japoniškas automobilis ne vieną kartą pademonstravo savu raumenis įvairiose lenktynių trasoje ir labai greitai užsitarnavo Godzilos pravardę.
Per aštuonis „GT-R“ gamybos metus „Nissan“ beveik kiekvienais metais pristatė geresnę, greitesnę, ištvermingesnę modelio versiją, kuri neleisdavo konkurentams atitrūkti. Tačiau kartu su gausesniu patobulinimų kiekiu augo ir automobilio kaina. Pavyzdžiui, naujausioji „Nissan GT-R Nismo“ versija yra net 50% brangesnė už tą, kuri pasirodė 2007 metais.
Vis dėlto, šiandien pasižiūrėsime į automobilį, kuris galėtų sulaužyti kiekvieno praeivio kaklą. Aprūpintas nuostabiai atrodančiu „Rocket Bunny“ bodykitu ir orinės pakabos sistema, štai šis galiūnas dabar turi dvi paskirtis. Pirmoji - įveikti kiekvieną super-automobilį tiesiojoje ir posūkiuose. Antroji - laimėti kiekvieną apdovanojimą automobilių parodose.
Kai „Nissan“ pirmą kartą pristatė „R35“, iš beveik kiekvieno šios kompanijos atstovo lūpų skambėjo tik vienas ir beveik tas pats sakinys - „Tai pats prieinamiausias super-automobilis galintis pranokti net ir Porsche 911“.
Pirmaisiais „Nissan GT-R“ gamybos metais japoniškas automobilis ne vieną kartą pademonstravo savu raumenis įvairiose lenktynių trasoje ir labai greitai užsitarnavo Godzilos pravardę.
Per aštuonis „GT-R“ gamybos metus „Nissan“ beveik kiekvienais metais pristatė geresnę, greitesnę, ištvermingesnę modelio versiją, kuri neleisdavo konkurentams atitrūkti. Tačiau kartu su gausesniu patobulinimų kiekiu augo ir automobilio kaina. Pavyzdžiui, naujausioji „Nissan GT-R Nismo“ versija yra net 50% brangesnė už tą, kuri pasirodė 2007 metais.
Vis dėlto, šiandien pasižiūrėsime į automobilį, kuris galėtų sulaužyti kiekvieno praeivio kaklą. Aprūpintas nuostabiai atrodančiu „Rocket Bunny“ bodykitu ir orinės pakabos sistema, štai šis galiūnas dabar turi dvi paskirtis. Pirmoji - įveikti kiekvieną super-automobilį tiesiojoje ir posūkiuose. Antroji - laimėti kiekvieną apdovanojimą automobilių parodose.