Japonų automobilinės inžinerijos pasididžiavimas „Nissan GT-R“ vokiečių automobilinės ikonos „Porsche 911“ kūrėjams ir tobulintojams kelia lengvus isterijos priepuolius, nes neakivaizdinėje šių superautomobilių kovoje japonų kūrinys dažnai pasirodo geresniu, o kilmingiems vokiečiams lieka tik vardo aura.
„Nissan GT-R“ jau pasižymėjo Niurburgringe, o dabar japonai gali pasigirti dar vieno smūgiu žemiau juostos savo varžovams – Japonijos lenktynių trasoje „Sendai Hiland“ atnaujintas 550 a.g. „GT-R“ nuo 0 iki 100 kilometrų per valandą greičio sugebėjo spurtuoti per sunkiai suvokiamas 2,84 sek. „Nissan“ didelio triukšmo šia proga nekėlė, tiesiog nei patvirtino šio fakto, nei jį paneigė. Tačiau tokio tylaus kandžiojimosi faktais taktiką japonų marketingo specialistai mėgsta.
Na o įsibėgėjimas iki šimto kilometrų per valandą greičio per 2,84 sek. yra įspūdingas pasiekimas, neįkandamas ir gerokai brangesniems, galingesniems ir kilmingesniems superautomobiliams. Štai 680 a.g. „Ferrari 599 GTO“ iki 100 kilometrų per valandą įsibėgėja per 3,35 sek., o 620 a.g. „Porsche 911 GT2 RS" – per 3,5 sek.