„Nissan 100NX“ - kompaktiškas, priekiniais ratais varomas automobilis, kuris visuomenei pirmą kartą buvo pristatytas 1990-ųjų pradžioje.
Sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir „Nissa Sentra“, ir naudojęs daugybę tokių pačių „Nissan Sunny“ komponentų, dviejų durų „Nissan 100NX“ buvo pakankamai pigus ir daugeliui prieinamas sportiškas automobilis.
Europoje automobilis buvo pardavinėjamas su 1,6 arba 2,0 litrų darbinio tūrio benzininiais varikliais, kurių pajėgumas svyravo nuo 91 iki 150 arklio galių.
Priklausomai nuo šalies, kurioje „Nissan 100NX“ buvo parduodamas, standartinėje įrangoje kompaktiškas kupė turėjo šildomas sėdynes, elektra valdomus langus ar net puodelių laikiklius. Pastarasis privalumas „Nissan 100NX“ automobiliuose yra pakankamai retas.
Europoje, deja, automobilis nebuvo labai populiarus. Greičiausiai taip buvo dėl to, jog gamintojas „Nissan 100NX“ pristatė kaip puikų sportišką automobilį, kuris kiekvieną potencialų pirkėją sužavės neįtikėtinomis valdymo savybėmis.
Tuo tarpu anapus Atlanto, Jungtinėse Valstijose, buvo vadinamas vienu geriausiu automobilius, kuris turi priekinių varančiųjų ratų pavarą. Kodėl? Taip buvo dėl to, jog JAV rinkai „Nissan“ sukūrė „NX2000“ vardu pavadintą versiją, kuri turėjo standesnę pakabą, riboto praslydimo diferencialą, didesnio skersmens stabdžių diskus. Deja, tokių gerybių Europos rinkai skirtas modelis negavo.
„Nissan 100NX“ nėra brangus automobilis, tikrai ne. Naudotų automobilių rinkoje „Nissan 100NX“ kainos prasideda nuo menkų 350 - 400 eurų ir pakyla iki 4000 eurų, jeigu norėsite puikiai išlaikyto egzemplioriaus.
Tad dabar atėjo metas atsakyti į klausimą - „Ar jis vertas „Future Classic“ statuso? Jeigu vadovautumėmės ekspertų sukurta formule, mažasis „Nissan 100NX“ privalo atitikti tris kriterijus : Jis turi būti įdomus, jis turi būti gražus ir jis turi būti retas.
Ar jis įdomus? Taip. Ar jis gražus? Skonio reikalas. Ar jis retas? Tikrai taip.