Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Žmonių, norinčių padidinti „Porsche 911“ automobiliuose esančių variklių galią - netrūksta. Tačiau ne visiems modifikuotų automobilių savininkams pavyksta juos išlaikyti gyvus bent jau tris mėnesius.
Puikiu pavyzdžiu galėtų būti „Porsche 911 Turbo“ savininkas iš Jungtinių Valstijų, kuris 2014 metų rudenį įsigijo naudotą, 2013 metais vokišką sportišką automobilį. Kadangi automobilis buvo pirktas tam, jog anapus Atlanto gyvenantis automanas galėtų juo džiaugtis lenktynių trasoje, nereikėtų stebėtis, jog „Porsche“ buvo labai greitai nuvežtas į specialias dirbtuves, kuriose „911 Turbo“ gavo galingesnę turbiną, naują išmetimo sistemą ir dar daugybę komponentų, kurie padėjo motoro pajėgumą pakelti nuo 480 AG ir 620 Nm iki 600 AG ir 900 Nm.
Nors automobilio rida siekė maždaug 100 tūkst. kilometrų, tai nėra labai daug, ypač žinant puikią „Porsche“ automobilių reputaciją. Tačiau reikalai pradėjo prastėti 2014 metų žiemą, kai variklis pradėjo reikalauti žymiai daugiau tepalo negu įprastai. Nuvažiavus 650 kilometrų, variklis pareikalaudavo net vieno litro tepalo. Vėliau iš išmetamosios sistemos pradėjo sklisti dūmai.
Automobilį nuvežus į dirbtuves, sportiško „911 Turbo“ savininkas sumokėjo už turbinos ir variklio galvos tarpinės pakeitimą. Nors variklio sveikatos būsena pagerėjo, tačiau apetitas variklio tepalui niekur nepradingo.
Vis dėlto, paskutinį atodūsį automobilio variklis išleido šių metų liepą. Po keletos apvažiuotų ratų lenktynių trasoje, gale sumontuotas motoras išleido keletą paskutinių riksmų ir užgeso visam laikui.
Kodėl taip atsitiko? Pasirodo - norint didinti variklio galią, iš pradžių reikėtų pagalvoti apie komponentus, kurie sugebėtų atlaikyti didesnį spaudimą. Standartiniai komponentai sugeba atlaikyti 700 Nm sukimo momentą.
Žmonių, norinčių padidinti „Porsche 911“ automobiliuose esančių variklių galią - netrūksta. Tačiau ne visiems modifikuotų automobilių savininkams pavyksta juos išlaikyti gyvus bent jau tris mėnesius.
Puikiu pavyzdžiu galėtų būti „Porsche 911 Turbo“ savininkas iš Jungtinių Valstijų, kuris 2014 metų rudenį įsigijo naudotą, 2013 metais vokišką sportišką automobilį. Kadangi automobilis buvo pirktas tam, jog anapus Atlanto gyvenantis automanas galėtų juo džiaugtis lenktynių trasoje, nereikėtų stebėtis, jog „Porsche“ buvo labai greitai nuvežtas į specialias dirbtuves, kuriose „911 Turbo“ gavo galingesnę turbiną, naują išmetimo sistemą ir dar daugybę komponentų, kurie padėjo motoro pajėgumą pakelti nuo 480 AG ir 620 Nm iki 600 AG ir 900 Nm.
Nors automobilio rida siekė maždaug 100 tūkst. kilometrų, tai nėra labai daug, ypač žinant puikią „Porsche“ automobilių reputaciją. Tačiau reikalai pradėjo prastėti 2014 metų žiemą, kai variklis pradėjo reikalauti žymiai daugiau tepalo negu įprastai. Nuvažiavus 650 kilometrų, variklis pareikalaudavo net vieno litro tepalo. Vėliau iš išmetamosios sistemos pradėjo sklisti dūmai.
Automobilį nuvežus į dirbtuves, sportiško „911 Turbo“ savininkas sumokėjo už turbinos ir variklio galvos tarpinės pakeitimą. Nors variklio sveikatos būsena pagerėjo, tačiau apetitas variklio tepalui niekur nepradingo.
Vis dėlto, paskutinį atodūsį automobilio variklis išleido šių metų liepą. Po keletos apvažiuotų ratų lenktynių trasoje, gale sumontuotas motoras išleido keletą paskutinių riksmų ir užgeso visam laikui.
Kodėl taip atsitiko? Pasirodo - norint didinti variklio galią, iš pradžių reikėtų pagalvoti apie komponentus, kurie sugebėtų atlaikyti didesnį spaudimą. Standartiniai komponentai sugeba atlaikyti 700 Nm sukimo momentą.